Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hvad er RP?


DetBareMads

Recommended Posts

Hva' så!

 

Hvad er RP endelig? Er det en by i Rusland? Hvor er det? Det er hverfald ikke til at finde in-game for tiden. Hvor bliver alt det kreative af. Syntes flere og flere bare køre straight efter reglerne, og ikke spor andet, hvor måske er lidt sjovere og faktisk prøver at lave noget ud af det.

 

Kan let komme med et par eksempler.

For få dage siden gik jeg rundt med et par stykker og RP'ede som politi. Vi stoppede folk som normalt, og passe vores arbejde som normalt, men med få ændringer som lige gjorde det sidste. Vi arreste ikke bare folk for at køre fra os. Vi skød ikke bare folk ud af bilerne hvis det var muligt. Vi prøvede faktisk at lave noget RP ud af det. Dog var alle ikke helt med på den ide. Flere personer var bare sådan "Gik mig nu bare den bøde i stedet for alt det pis". Syntes det er trist at folk ikke vil RP, når man inderst inde gerne vil have det lidt realistisk.

 

Kom ind i kampen guys. Start noget RP. Lav noget sjov. Og som DJ Macmuffin vil have sagt. "Så er det bare at få trukket hjernen ud og smidt den ind i handskerummet".

Alt det "Det må du ikke gøre", "Du bliver arrestet for at sige at politiet er dårlig", "Du bliver arrestet for at snakke grimt til politiet". Pak det langt væk. Man kan jo ikke engang sige til en hold nu lige kæft til en politimand som står og råber, uden man bliver smidt i jail. For fanden da, det er jo RP.

 

Som sagt så søger jeg noget mere RP. Så kom igang! Det starter fra nu af!

Link til kommentar

Jeg synes at folket på serveren skal ikke behandle staffs som om de var Gud i Rp for jeg oplever at folk

driller staffs. Følger efter dem for  blive venner med dem

eller følger efter dem hele tiden

 

jeg oplevet en dag på serveren at en politibetjent fulgte efter en staff hele tiden og tog billeder

jeg ved godt sevl jeg gjore det engang siger bare at staffs har også lov til at Rp

MVH Jack Mount 

 

Link til kommentar

TILFØJELSE!

 

Hvornår taler man grimt? Jeg har oplevet både i cases, men også på mig selv at man bliver arrestet for at sige f.eks "Fuck nu af". I det fleste tilfælde er der en grund til at sige det, og føler ikke der er grund til at skyde eller for den sags skyld arreste for det.

 

Her er flere eksempler på ting som folk bliver arrestet for

  • "Gider i og gå fucking væk"
  • "Fuck dig"
  • "Det her er fucking lort"

Mange af de ting indholder som sagt "fuck" men syntes stadig ikke der er grund til at blive skudt på grund af det.

 

Kom med jeres mening omkring dette

Link til kommentar
Just now, DetBareMads said:

TILFØJELSE!

 

Hvornår taler man grimt? Jeg har oplevet både i cases, men også på mig selv at man bliver arrestet for at sige f.eks "Fuck nu af". I det fleste tilfælde er der en grund til at sige det, og føler ikke der er grund til at skyde eller for den sags skyld arreste for det.

 

Her er flere eksempler på ting som folk bliver arrestet for

  • "Gider i og gå fucking væk"
  • "Fuck dig"
  • "Det her er fucking lort"

Mange af de ting indholder som sagt "fuck" men syntes stadig ikke der er grund til at blive skudt på grund af det.

 

Kom med jeres mening omkring dette

Mads, er det okay at jeg editter det ind i min topic? - er også selv ved at skrive videre. ;)

Link til kommentar
On 16/2/2017 at 00:55, DetBareMads said:

Hva' så!

 

Hvad er RP endelig? Er det en by i Rusland? Hvor er det? Det er hverfald ikke til at finde in-game for tiden. Hvor bliver alt det kreative af. Syntes flere og flere bare køre straight efter reglerne, og ikke spor andet, hvor måske er lidt sjovere og faktisk prøver at lave noget ud af det.

 

Kan let komme med et par eksempler.

For få dage siden gik jeg rundt med et par stykker og RP'ede som politi. Vi stoppede folk som normalt, og passe vores arbejde som normalt, men med få ændringer som lige gjorde det sidste. Vi arreste ikke bare folk for at køre fra os. Vi skød ikke bare folk ud af bilerne hvis det var muligt. Vi prøvede faktisk at lave noget RP ud af det. Dog var alle ikke helt med på den ide. Flere personer var bare sådan "Gik mig nu bare den bøde i stedet for alt det pis". Syntes det er trist at folk ikke vil RP, når man inderst inde gerne vil have det lidt realistisk.

 

Kom ind i kampen guys. Start noget RP. Lav noget sjov. Og som DJ Macmuffin vil have sagt. "Så er det bare at få trukket hjernen ud og smidt den ind i handskerummet".

Alt det "Det må du ikke gøre", "Du bliver arrestet for at sige at politiet er dårlig", "Du bliver arrestet for at snakke grimt til politiet". Pak det langt væk. Man kan jo ikke engang sige til en hold nu lige kæft til en politimand som står og råber, uden man bliver smidt i jail. For fanden da, det er jo RP.

 

Som sagt så søger jeg noget mere RP. Så kom igang! Det starter fra nu af!

Vent på jeg kommer ind elsker og lave rp men har ikke en pc der duer lige pt men når jeg får en så bliver det fedt for andre at møde mig ingame

 

 

Billede for opmærksomhedens skyldWHUT.jpg.78bca8dfeef11d31da415f19113cb53f.jpg

Link til kommentar
On 16/2/2017 at 08:49, Casper "ålen" Albaek said:

Jeg har faktisk tænkt på at lave en slags "shooting range" hvor man kan komme og øve sig på sine skud færdigheder, så man kan blive proficient, uden at politiet raider en :) 

Har allerede lavet en men pulle var ikke med på rp så de rykkede ind hver gang de hørte et skud, selvom alle havde licensen. >:(:(

Link til kommentar
  • 2 months later...
On ‎16‎-‎02‎-‎2017 at 00:55, DetBareMads said:

Hva' så!

 

Hvad er RP endelig? Er det en by i Rusland? Hvor er det? Det er hverfald ikke til at finde in-game for tiden. Hvor bliver alt det kreative af. Syntes flere og flere bare køre straight efter reglerne, og ikke spor andet, hvor måske er lidt sjovere og faktisk prøver at lave noget ud af det.

 

Kan let komme med et par eksempler.

For få dage siden gik jeg rundt med et par stykker og RP'ede som politi. Vi stoppede folk som normalt, og passe vores arbejde som normalt, men med få ændringer som lige gjorde det sidste. Vi arreste ikke bare folk for at køre fra os. Vi skød ikke bare folk ud af bilerne hvis det var muligt. Vi prøvede faktisk at lave noget RP ud af det. Dog var alle ikke helt med på den ide. Flere personer var bare sådan "Gik mig nu bare den bøde i stedet for alt det pis". Syntes det er trist at folk ikke vil RP, når man inderst inde gerne vil have det lidt realistisk.

 

Kom ind i kampen guys. Start noget RP. Lav noget sjov. Og som DJ Macmuffin vil have sagt. "Så er det bare at få trukket hjernen ud og smidt den ind i handskerummet".

Alt det "Det må du ikke gøre", "Du bliver arrestet for at sige at politiet er dårlig", "Du bliver arrestet for at snakke grimt til politiet". Pak det langt væk. Man kan jo ikke engang sige til en hold nu lige kæft til en politimand som står og råber, uden man bliver smidt i jail. For fanden da, det er jo RP.

 

Som sagt så søger jeg noget mere RP. Så kom igang! Det starter fra nu af!

Hva' så @DetBareMads

Jeg har prøvet at lave mega syg RP med folk, men de misforstår det sku' og det er da synd... Det ville være fedt hvis der kom nogle som en head-admin eller nogen som alle kender på serveren og lige jonere og brugte lidt af sin tid på at sprede noget Rp. - personeligt syntes jeg det hjælper når det kommer en admin og laver noget seriøs Rp. :D 

 

//Sofie Pedersen Rk

Link til kommentar
21 hours ago, JAKE卡斯帕 said:

Hva' så @DetBareMads

Jeg har prøvet at lave mega syg RP med folk, men de misforstår det sku' og det er da synd... Det ville være fedt hvis der kom nogle som en head-admin eller nogen som alle kender på serveren og lige jonere og brugte lidt af sin tid på at sprede noget Rp. - personeligt syntes jeg det hjælper når det kommer en admin og laver noget seriøs Rp. :D 

 

//Sofie Pedersen Rk

Her i sidste uge fik vi lavet rigtig meget RP, ved at gå politi, og få noget seriøsitet ind der. Hele serveren virkede faktisk ret interreseret i RP der, og det var faktisk rigtig godt. Dog må folk også selv starte noget RP, som få personer faktisk gør nogengange.

 

Dog er vende en hel servers synspunkt på RP er ikke ligefrem nemt, og vil altid være DarkRP, og ikke perp. Vi prøver så vidt muligt at få flere ting ind på serveren, så RP kan forkomme oftere, og det har især gjort meget efter vi tilføjede ID kortet. Med vores nyeste tilføjelse af politibarriere, er der også blevet lidt mere RP som politi. Ved ikke hvad vi ellers kan gøre

 

 

Link til kommentar
Just now, Måge said:

Det er utroligt at man ikke engang kan sige

 

"Jeg synes ikke at du er en særlig god betjent"

Eller

"Jeg synes ikke du gør dit arbejde godt nok"

 

Uden at få en bøde på 1k for at "Snakke grimt om politiet"

 

Enig. Det er en af grundene for, at jeg har mistet motivationen for serveren. At folk simpelthen ikke engang kan tage at man klager over dem, eller at man siger de ikke gør deres job godt nok. Hvis man nu siger: "Kan du ikke godt tage dit job seriøst, og gå af det hvis du ikke kan?", så arresterer de bare en uden videre. Det pisser mig virkelig af, og håber der kan gøres noget ved det.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.