Hop til indhold
Stavox

Nogen der har set et indbrud?


DoktorDim

Recommended Posts

Har aldrig begået et indbrud, det vil bare være dumt. Tror ikke det er så fedt at have mærket det på sin straffeattest.

Men vi har haft indbrud før, hvor de stjal et tv, keyboard og lidt forskelligt. Dog havde de slet ikke været oppe på 2. etage, hvor mine ting var :)

Men nu har vi også sikret vores hus med alarmer, kameraere osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hørte du kun en alarm, for så kunne det også bare være

en fejl i den alarm, Det kan vores skole alarm også godt finde på.

Jeg var ude og gå kl 00 om aftenen, så gik alarmen af på min skole, men der var ingen derinde.

Dette skyldes en fejl i deres system.

 

Men jeg kan ikke bide mig sikker på om det var et indbrud eller ej i dit tilfælde.

 

//Mike Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

Engang da jeg gik i tredje/fire klasse...

 

Der havde jeg en ven som hed Gustav.. Gustav havde så en eller anden sygdom der gjorde ham emuen over for alt..

Han var aldrig bange og lokkede mig til de dummeste ting...

 

Fx, Stjæle sodavand fra Fritids hjemmet.. Skide/Tisse på frøer (Som er uacceptabelt) Tage ting med hjem som han har fundet.... Knive og alt mulig lort.

 

Over for min skole er der en gammel og forladt dagpleje for små børn...

En dag var han nysgerig om hvad der var derinde så han gav mig en kæp og sagde "Mathias smadre vinduet eller jeg smadrer dig"

Gustav havde nemlig smadret mig mange gange før.. Kastet jern kugler efter mig... Truet mig med knive og alt den slags

 

Så jeg var kind of bange... Så jeg gjorde det tog Kæppen og slog den ind i vinduet...

 

Hvad ingen af os vidste var at det var et dobbelt lager vindue...

Alarmen gik dog ikke men så snart der var et lille hul skreg jeg og løb... (Biggest  Pu$$y ever)

 

Lige her vil jeg så sige at de meste af ruden var "Flækket" Altså lige så det næsten går i stykke ved et lille pust...

Et par dage senere fandt man ud af vinduet næsten var flækket men ingen blev opdaget eller noget

 

Vinduet blev fixet og alt endte godt.

 

Det var ikke helt et Indbrud men kunne have endt i et :/ 

 

Gustav er nu stoppet I min klasse og rykket til en Special klasse :) 

-Mvh Bims

 

 

 

23 minutes ago, Bimz said:

 

 

Og nej har ikke begået / været vidende til noget Indbrud efter denne oplevelse

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutes ago, Minisoft | EpIcNeSS said:

Hørte du kun en alarm, for så kunne det også bare være

en fejl i den alarm, Det kan vores skole alarm også godt finde på.

Jeg var ude og gå kl 00 om aftenen, så gik alarmen af på min skole, men der var ingen derinde.

Dette skyldes en fejl i deres system.

 

Men jeg kan ikke bide mig sikker på om det var et indbrud eller ej i dit tilfælde.

 

//Mike Hansen

Ja xD Hvor bor i henne af? Aalborg?

Link til kommentar
Del på andre sites

17 hours ago, Minisoft | EpIcNeSS said:

Hørte du kun en alarm, for så kunne det også bare være

en fejl i den alarm, Det kan vores skole alarm også godt finde på.

Jeg var ude og gå kl 00 om aftenen, så gik alarmen af på min skole, men der var ingen derinde.

Dette skyldes en fejl i deres system.

 

Men jeg kan ikke bide mig sikker på om det var et indbrud eller ej i dit tilfælde.

 

//Mike Hansen

Skreg du og løb ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.