Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere muligheder i gangs


magbach
Message added by DetBareMads

Dette vil blive implementeret sammen med vores andre gangforbedringer som der har været snakket med tideligere.

Recommended Posts

Gangs mangler virkelig flere muligheder i fårhold til opgraderinger. Lige nu kan man kun opgradere størrelsen på ens gang. Jeg kunne godt tænke mig at der kom flere opgraderinger som foreksempel, Mulighed for at få armor, Flere penge fra printere, speciel gang color på biler, og måske endda en gangs egen banner og tøj, og gang rank over sig. Det jeg prøver på at sige er at gangs er rimelig kedelige, og det gør ikke nogen forskel om man er i et gang eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså jeg syntes at ideen er god nok.

 

Meeen,

Jeg vil nu ikke mene at det ikke giver nogen forskel om man er med i et gang eller ej.

Der er mange RP ting der bliver bedre i et gang, freks: Du må hjælpe dine gang members i forskellige situationer, hvor du ellers ikke måtte.

Så jeg vil nu mene at det er meget op til ganget, hvor nyttigt det er at være medlem.

 

Mvh

Cyka

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, Jedi Master Yoda said:

Altså jeg syntes at ideen er god nok.

 

Meeen,

Jeg vil nu ikke mene at det ikke giver nogen forskel om man er med i et gang eller ej.

Der er mange RP ting der bliver bedre i et gang, freks: Du må hjælpe dine gang members i forskellige situationer, hvor du ellers ikke måtte.

Så jeg vil nu mene at det er meget op til ganget, hvor nyttigt det er at være medlem.

 

Mvh

Cyka

Jeg vil give dig helt ret.

Det er helt klart planen at introducere flere gangopgraderinger, men det vil ikke være ting som armor og printere. Gang skins / farver på biler, gangbiler(?) o. lign er mere det vi sigter efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.