Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Kaninoz


Kaninoz

Recommended Posts

Ingame navn: 

Kaninoz
SteamID: 

STEAM_0:1:100723445
IRL Navn: 

Simon (Efternavn ikke offentligt).
Alder: 

15, 16 den 16. September.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har en masse erfaring fra alle mulige spilcommunitys og blandt andet fra jeres server.

Jeg startede selvfølgelig med en minecraft prison server som de fleste har haft da jeg var 10 år gammel og lige siden har jeg fået en del erfaring

med minecraft scripts osv, og det endte så med at min nye server ved navn ClayPrison blev populær på virkelig kort tid.

Jeg synes også at det er helt sindsygt at det er 5 år siden, og bare at tænke tilbage igen - helt vildt.

Der kom blandt andet en del minecraft youtubers som ville optage inde fra serveren, og på den måde blev den ved med at vokse sig større.

Der var 30-40 online normalt på serveren hverdag, og det blev jeg overrasket over.

Der havde været 1000+ spillere inde på min server på virkelig kort tid, og det blev jeg virkelig glad og taknemmelig for.

Der var også en hel del personer som valgte at støtte min server hvor de valgte at vote, og det betød også virkelig meget.

Men med tiden, synes jeg at den var ved at gå død, så jeg stoppede efter et år med serveren.

Det er dog ikke kun prison servers som jeg har arbejdet med, men også UHC, OPPrison, Kitpvp, SkyBlock, Towny og Factions.

Jeg har faktisk også lavet et Rust script før, som jeg lagde hårdt arbejde på, da jeg spillede meget rust på det tidspunkt,

så jeg lavede selvfølgelig et rust script i minecraft, og startede en server op med det men, det blev ikke rigtig til noget da folk ikke rigtig forstod det.

Ellers så har jeg også haft en Counter Strike Global Offensive server, men har dog ikke så meget erfaring med det, da jeg bare

lavede den for sjov, fordi jeg ville prøve de forskellige ting som man kunne og selvfølgelig lære lidt fra det.

Jeg har også haft en garry's mod server, hvor jeg blandt andet lærte en del ULX ting.

Men den blev skam heller ikke til noget, da det heller ikke var meningen.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Jeg vil have at i skal vælge mig fordi at jeg har en masse erfaring fra jeres server som staff og andre spilcommunitys.
Jeg har selvfølgelig lært gennem disse tider at jeg altid skal holde en god tone og være mere aktiv.
Jeg er en person som nemt kan holde hovedet koldt, og som bare vil have en god stemning på serveren.

Jeg har støttet serveren med at købe vip og penge ingame for over 800+ danske kroner.

Jeg er blandt andet mere kvalificeret end de andre fordi jeg har styr på alt deres ULX system indefra serveren og selvfølgelig reglerne.

Jeg synes også at jeg er blevet meget bedre til at holde styr på disse ting, da jeg har lært meget fra mine fejl som sidst som staff.

Jeg har blandt andet været her på stavox lige siden 13. December 2015 til nu, som passer meget godt til 2 dejlige år her på stavox.

Flere grunde til at vælge mig som moderator:

Jeg er meget fair, og behandler begge par lige.

Jeg er blevet meget bedre til at klare stressede situationer med spillere da jeg har lært meget af mine fejl som staff på stavox 

og jeg vil selvfølgelig sørge for altid at holde mit sprog pænt.

Jeg har også blandt andet selv været i en del cases, og med tiden har jeg forstået hvordan man skal håndtere det osv.

Jeg kender stort set alle regler fra stavox, og vil selvfølgelig læse det igennem igen hvis jeg nu skulle glemme noget.

Jeg er god til at lære, og altid klar på nye udfordringer.

Jeg har spillet garry's mod i 731+ timer, og meget af min tid vil igen gå til serveren stavox når jeg får min nye computer igen.

Jeg savner desuden også at være ham der fik lov til at hjælpe folk og holde styr på tingene.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg kender stort set det meste med ULX så intet problem der.

Jeg har jo været staff på jeres server før hvor jeg stort set har lært meget fra jeres ULX system,

men endte med at blive fyret da jeg var inaktiv i de sidste par uger da jeg havde meget at rode med.

Jeg har blandt andet stadig alle de binds fra da jeg var staff, altså ulx menu, logs osv.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: 
Jeg kan snakke dansk 100% flydende, og født i danmark.

Jeg har skam stadig min dejlige mikrofon Blue Yeti (Blackout).

Jeg bruger selvfølgelig min mikrofon så meget som muligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har ikke haft mulighed for at komme på her på det seneste da jeg tit crasher indefor en time på serveren,

derfor føler jeg også for at ansøge igen da jeg ved at jeg kan få min online tid tilbage når jeg har min nye computer.

Håber ihvertfald at jeg kan få mulighed for at blive en del af staff teamet igen.

Tidspunkter:

Mandag - 15:00 - 22:00

Tirsdag - 15:00 - 22:00

Onsdag - 15:00 - 22:00

Torsdag - 16:00 - 22:00

Fredag - 14:30 - en gang om natten

Lørdag - En gang om dagen til en gang om natten

Søndag - En gang om dagen - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:
Jeg er 15 år gammel, og bor i en lille by på Sjælland.

Jeg har 2 søskende ved navn Kasper og Louise.

Jeg har ikke været så meget på stavox her på det seneste, men det er fordi

at den nuværende computer jeg har tit crasher indefra stavox indefor en time eller mere, også larmer den blandt andet også meget.

Det gøre at jeg også kan miste lysten nogen gange, for det er sket før hvor jeg lavede weed og havde 3000+ gram på mig, dog er det ikke det slemmeste men stadig træls.

Derfor får jeg nemlig også en ny computer indefor denne uge ca, og derfra vil jeg prøve at skaffe meget mere online tid indefra stavox.

 

Dette skal lige siges at bare fordi jeg tit crasher indefor en time eller mere på serveren, så stopper jeg altså ikke på serveren.

Jeg kommer stadig til at spille på serveren og gøre mit bedste for at være mere aktiv, indtil jeg får min nye computer og den nye vil jeg så kunne få mulighed for at få meget mere online tid.

Dette er blandt andet min gamle ansøgning igen, dog har jeg bare tilføjet og rettet meget mere denne gang.

Jeg håber bare at jeg kan få en chance til og har selvfølgelig lært af mine fejl igennem denne tid.

 

Takker for jeres tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Alex said:

+Rep

Meget god ansøgning

Kender reglerne

Har været staff før

Er venlig

lugter

 

Held og lykke!

- Alex

 

4 hours ago, Casper "ålen" Albaek said:

+Rep

+Dum til matematik

+Flink

+Lækker <3

+min lille kanin <3

Glemte vidst helt at sige tak før, ups.

Takker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Teta said:

+Rep

+aktiv 
+erfaring

+god til at kommunikere

-forfærdelig opsat ansøgning, gør det aldrig igen xD (Blot min mening, tag dig ikke af den, jeg er lidt gammeldags...)

 

Ønsker dig held og lykke! 
-Teta

Takker.

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP!

 

- Du er super flink 

- Du kender reglerne! 

- Gammel staff!

- Selvfølgelig egnet til staff 

- Da jeg var staff, så jeg kun gode ting fra dig casses. 

- Du er meget aktiv! 

- God ansøgning 

- Du ligner lidt en gris <3 Kappa 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Mibb said:

+REP!

 

- Du er super flink 

- Du kender reglerne! 

- Gammel staff!

- Selvfølgelig egnet til staff 

- Da jeg var staff, så jeg kun gode ting fra dig casses. 

- Du er meget aktiv! 

- Du ligner lidt en gris <3 Kappa 

Tak Mibb <33

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.