Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Alex Nielsen


Alex

Recommended Posts

 

Alex Nielsen

Moderator Ansøgning

Stavox

 

Ingame navn:

Alex Nielsen

 

SteamID:

STEAM_0:1:92352739

 

IRL fornavn:

Alex

 

Alder:

15 1/2

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:

Ja, jeg har været staff på flere forskellige servere. kan ikke lige huske dem alle, dog har jeg været staff på stavox tidligere, i september 2016 men jeg sagde op fordi at jeg havde mistet interessen for Garry’s Mod. Har også eget nogle servere.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har stor erfaring indenfor at være staff, da jeg tidligere har været staff på flere forskellige servere, jeg har været staff på stavox, hvor jeg selv mener at det gik godt, dog var jeg ikke staff særlig længe da jeg mistede interessen for Garry’s Mod. Nu har jeg så fået interessen tilbage for Garry’s Mod, og har lyst til at hjælpe andre. Jeg kan godt lide at lave administrative opgaver, såsom at tage cases osv. Hvis der er en ny spiller som joiner serveren, og ikke ved hvordan man spiller, er jeg altid villig til at hjælpe ham og lære ham, da jeg selv har prøvet at være ny. Jeg er stille og rolig i staff situationer, og høre på begge sider, hvis min ven brød en regel, ville det være det samme som hvis en helt tilfældig person brød en regel, da jeg bestemt ikke er fan af staff som vælger kun at høre på sine venner / give dem mindre straffe. Jeg følger reglerne jeg har aldrig været straffet, andet end 1 gang hvor jeg kom til at køre en ned, da politiet var efter mig. Jeg spiller ofte lovlige jobs, for at vise at jeg kan finde ud af at roleplay, i stedet for kun at base. Jeg er ofte politi, hvor jeg virkelig prøver at leve mig ind i rollen.



 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX:

Ja, jeg har kendskab til stort set alle ULX commands, både de normale og stavox, da jeg har været staff på masser af servere, og stavox.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg mener selv jeg er god til at formulere mig skriftligt og mundtligt, jeg bruger også ofte min mic i roleplay, og vil også bruge den i cases, hvis jeg bliver accepteret, da det er lettere, hurtigere og ofte nemmere at forstå en.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Hverdage kan jeg være online i cirka 5 timer om dagen, nogle gange også længere. I weekenderne helt op til 10 timer, og så også længere nogle gange.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Tak fordi at du gad at læse min ansøgning, hvis der er nogle fejl eller andet du vil vide, kan du bare skrive! Vil også være meget glad hvis du vil skrive din mening :)

Jeg spiller mest på rockford serveren, sjældent på evocity.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, Minisoft | EpIcNeSS said:

+ REP

- Flink

- Kan regler

- Blev ansat sidste gang sammen med mig

- Saver dig :smug

- Var en god admin / Kollega 

 

 

//Mike Hansen

Held og lykke!

Tak<3 har virkelig fortrudt jeg sagde op, håber på at jeg får det igen :)

2 hours ago, Noel said:

+rep 

god server ejer 

kan reglerne god ansøgning

 

2 hours ago, CroxX #Kawer said:

+rep

Flink person

Kan reglerne

God ansøgning

Kendt dig gennem længere tid haft din egen server god ejer,

 

-Kasper

-User

 

3 hours ago, TheRandomGamePlay said:

+rep

 

-kan reglerne

-ansøgning godt opsat

Tusind tak :D

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutes ago, Knixx [DK] said:

+REP

 

- God ansøgning

- Flink person

- Følger reglerne 

- Har set ham som admin på andre servere han gør et godt stykke arbejde !:D 

Held og lykke med det!

 

- Knixx DK

Tak knixx :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.