Hop til indhold
Stavox

Gang-Ansøgning - Hydras


Benito

Recommended Posts

7 hours ago, Casper Albæk said:

Hej alle :) 

Jeg har i anledningen af Hydras åbning, nu åbnet ansøgningerne, så du har mulighed for at joine ganget. 

 

Dog har vi en skabelon, der skal følges og skrives nedeunder.

 

Ingame navn:

 

Alder:

 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem:

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke:

 

Har du en god erfaring med Gmod?:

 

Lad vær med at lave en "fake post"

 

Pladser brugt: 5

Pladser tilbage: 2-3

Ingame JeffTheKiller (ELSKER AT DRÆBE FOLK)

Er ik særlig gammel er kun 10 O.o

Om jeg kender nogen Hmm det tror jeg ik men det kan jeg jo komme til ;)

Jeg har været medlem af The Killer Clown 

Jeg har erfaring med G-Mod (Kun lidt) men lære let! :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/1/2017 at 20:19, JeffTheKiller | Csgobig.com said:

Ingame JeffTheKiller (ELSKER AT DRÆBE FOLK)

Er ik særlig gammel er kun 10 O.o

Om jeg kender nogen Hmm det tror jeg ik men det kan jeg jo komme til ;)

Jeg har været medlem af The Killer Clown 

Jeg har erfaring med G-Mod (Kun lidt) men lære let! :) 

Mig og Bjarne, har valgt at acceptere dig. 

Hvis du kan komme på evo i løbet af Idag, kan du komme med. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg plejer ikke normalt at finde mig til rette i et tilfældigt gang, men når det er dig vil jeg da gerne prøve.

 

Ingame navn:

Simon Knudsen

Alder:

15 år, 16 den 16. September. 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem:

Jeg kender da Casper, han er god til matematik og hjælper mig altid tihi.

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke:

Jeg har haft mit eget gang ved navn LosRalloZ, som blandt andet var mit første gang som jeg lavede for lang lang tid siden.

Så har jeg også været med i ganget Rockford killers, som jeg fandt mig godt til rette men de fleste stoppede med tiden, og vi mistede kontakten mellem hinanden.

Så mangler jeg da også lige at nævne NATO, da jeg var staff - det var hygge, og savner fandme fællesskabet! :D 

Har du en god erfaring med Gmod?:

Jeg har spillet Garry's mod i 725 timer og det meste af tiden er fra serveren stavox.

Jeg spiller for det meste som tyv, men kan dog også godt finde på at være politi, blandt andet dig fanger jeg mest Casper Kappa 

Jeg kan KUN spille på rockford eller downtown, jeg crasher tit på evocity.

 

Jeg håber at det kan blive til noget, og det skal lige siges at jeg ikke har haft så meget tid her på det sidste da jeg har meget at se til her på det sidste.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

37 minutes ago, Kaninoz said:

Jeg plejer ikke normalt at finde mig til rette i et tilfældigt gang, men når det er dig vil jeg da gerne prøve.

 

Ingame navn:

Simon Knudsen

Alder:

15 år, 16 den 16. September. 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem:

Jeg kender da Casper, han er god til matematik og hjælper mig altid tihi.

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke:

Jeg har haft mit eget gang ved navn LosRalloZ, som blandt andet var mit første gang som jeg lavede for lang lang tid siden.

Så har jeg også været med i ganget Rockford killers, som jeg fandt mig godt til rette men de fleste stoppede med tiden, og vi mistede kontakten mellem hinanden.

Så mangler jeg da også lige at nævne NATO, da jeg var staff - det var hygge, og savner fandme fællesskabet! :D 

Har du en god erfaring med Gmod?:

Jeg har spillet Garry's mod i 725 timer og det meste af tiden er fra serveren stavox.

Jeg spiller for det meste som tyv, men kan dog også godt finde på at være politi, blandt andet dig fanger jeg mest Casper Kappa 

Jeg kan KUN spille på rockford eller downtown, jeg crasher tit på evocity.

 

Jeg håber at det kan blive til noget, og det skal lige siges at jeg ikke har haft så meget tid her på det sidste da jeg har meget at se til her på det sidste.

 

Accepteret

Jeg kommer personligt ind på Rockeren og tager dig med. :) 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

alder: 12 år dog er alderen ik noget problem

ingame navn: Fnugi med 1 g

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: casper albæk

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke: Bandidos, overwolfs (fortyder jeg lidt) og orange cobra

 

Har du en god erfaring med Gmod?: ja har spillet mange timer gmod hvis man tælller min gamle steam bruger med så har jeg over 500 timer gmod og over 300 timer på stavox

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, James River said:

alder: 12 år dog er alderen ik noget problem

ingame navn: Fnugi med 1 g

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: casper albæk

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke: Bandidos, overwolfs (fortyder jeg lidt) og orange cobra

 

Har du en god erfaring med Gmod?: ja har spillet mange timer gmod hvis man tælller min gamle steam bruger med så har jeg over 500 timer gmod og over 300 timer på stavox

hey mig/ Bjarne og killer dog #1 har læst din ansøgning og vi syntes den er god.

så vi vægler at acceptere den.

Accepteret

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: WolfGamer

 

Alder: 11

 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: Nej =/

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke: Bandidos, Beton og The Foxes

 

Har du en god erfaring med Gmod?: jeg har spillet i sådan 1362 timer så ja det tror jeg da xD

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, WolfTheGamer said:

Ingame navn: WolfGamer

 

Alder: 11

 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: Nej =/

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke: Bandidos, Beton og The Foxes

 

Har du en god erfaring med Gmod?: jeg har spillet i sådan 1362 timer så ja det tror jeg da xD

hey vi har læst din ansøgning og vi syntes at den er fin så vi vægler at  du skal have en chance for for at komme ind(kontakt os ing) 

Accepteret

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: Daim Dani

 

Alder: 11

 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: JG911

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke: 7th Club,

 

Har du en god erfaring med Gmod?: Ja har spillet det i 500 timer :)

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, BuzZ said:

Ingame navn: Daim Dani

 

Alder: 11

 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: JG911

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke: 7th Club,

 

Har du en god erfaring med Gmod?: Ja har spillet det i 500 timer :)

Hej @BuzZ

Vi har desværre ikke plads i øjeblikket, da vores gang er fyldt op og vi ingen penge har.

Derfor er du nr.1 på ventelisten indtil videre,

Du vil blive kontaktet af enten mig eller bjarne når vi får plads :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: Ozcar

 

Alder: 11(Fuc*ing nederen alder)

 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: Bjarne,Casper,Killerdog, kan ikke huske flere

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke:Bandidos, Danish Mafia, Bandidos, PD og DeDSeC.

 

Har du en god erfaring med Gmod?: Megen erfaring xD

 

I må hygge jer:3 MvH Ozcar!

Oscar Mærke.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har nu udvidet pladserne i vores gang og på den baggrund har vi nu plads til lidt flere, men dem som har ansøgt, kommer med hurtigst muligt.

 

Det er ikke muligt at komme med i ganget, før vi får nogle flere slots. Derfor har vi lukket, indtil den 20 jan.

PS I må mere end gerne skrive en ansøgning, så vi har noget at kigge på imens vi holder lukket :D 

 

Til alle dem der har fået en plads, Tillykke og velkommen til et godt og solidt gang.

Vi skriver til jer i en pm, inde på hjemmesiden, så derfor vil vi gerne have i er lidt obs på at i får en besked fra en af os (Casper albaek, Asien#OP eller killer dog # 1)

I må MEGET gerne tage fat i os In-game, så i kan komme med og få jeres rang

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingame navn: Morten Pedersen

 

Alder: 11 år. (Lige så ung som Ozcar.)

 

Kender du nogen fra ganget? Hvis ja, hvem: Jeg ved ikke om jeg skal være "venner" med dem eller ej, men hvis ikke, Casper Albæk, bjarne, og killer dog #1.

 

Har du været medlem af andre gangs? Hvis ja, hvilke: Har været medlem af TDP, Rockford Killers (Der er også et ved navn "Rockford Killaz" men det har jeg ikke været i.), og mit eget lige nu, Ko Klokke Klan (Et midlertidigt gang, indtil jeg finder et nice et, ligesom dette. :) 

 

Har du en god erfaring med Gmod?: Jeg har 424 timer på Stavox, og 579 timer ialt. (GMOD overall time.) Spiller mest på Rockford, men hvis jeg bliver nødt til at spille på Evocity, så joiner jeg med glæde.

----------------------------------------------------------------------

 

Held og lykke allesammen! :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

INGAME NAVN jack mount you know casper

 

ALDER 13

 

kender du nogen fra ganget nej me kan nemt og hurtigt

 

har du været medlem i andre gangs ja mange rigtig mange mest mine egne gangs

 

Har du en god erfaring med Gmod?: ja over 1000 timer

sorry for grim ansøning skulle spise

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hej alle....

 

Det er en beslutning af MIG.

 

Jeg har valgt at forlade Serveren på garrys mod, men fortsætter dog med at være aktiv på forum.

 

Det vil så sige at ganget, samt jeg og Asien/Bjarne, ikke spiller herinde i øjeblikket.

 

 

det skyldes at jeg ikke har lyst til at spille RP her og nu :) 

 

Man kan dog godt få lov til at blive leder, hvis du altså skriver en god grund.

 

exempel på ansøgning:

 

Ingame: Casper

 

alder: 15

 

Er du med i ganget: Ja jeg er seniormedlen 

 

Hvorfor skal du eje ganget "Hydras": Skriv din egen grund her

Link til kommentar
Del på andre sites

IG-Navn: Morten Pedersen

 

Alder: Kun 11 år, så har ikke meget selvtillid med denne ansøgning.

Er du med i ganget: Nej, vil sgu bare gerne med. :) 

 

Hvorfor skal du eje ganget "Hydras": Behøver ikke at eje det, vil egentlig bare gerne med. Dog har jeg allerede ejet mit eget gang og fik cirka et medlem hver dag, indtil jeg ikke gad det mere, og slettede det. Joinede så Rockford Killers, og bagefter AK81 (Nuværende). Hvis jeg bliver leder af dette gang, sørger jeg for at holde ansøgninger åbne, og altid tage mig godt af det. Jeg vil købe pladser hvis der er brug for det, og altid give besked til medlemmerne hvis jeg skal væk i lidt tid. Så giver jeg rettighederne jeg havde, til den bedste med-ejer der er. (Og den man kan stole mest på.) Ved ikke rigtig mere, hvad jeg kan skrive, så her lukker jeg denne ansøgning. Peace out. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.