Hop til indhold
Stavox

| McDonald`s E2 | By DoktorDim


DoktorDim

Recommended Posts

Beskrivelse:

 

Eftersom Antonio Bandidos havde givet E2`en vidre til Munkie Bandidos så vælger jeg at ligge mit hårde arbejde op på forum Takkeværet Antonio Bandidos...

Jeg synes det er træls at man ikke kan stole på Antonio Bandidos da han har givet denne E2 vidre til folk...

 

Hvis i har lyst til at støtte op om en v2 Chip så giv da lige et like :3

 

HER ER KODEN: http://pastebin.com/qAr3bN2m

 

 HER ER BASEN: https://www.mediafire.com/?bmnvu8wpi82ehq5

 

 

20170105183752_1.jpg

20170105183808_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, MGamerDK said:

Lad være med at bruge denne E2!

 

Han har smidt ind så han kan sidde og Crashe jeres E2 Når han har lyst!

 

Og antonio gav den ikke til mig? Det fortalte jeg dig også ;)

:) Ja det har jeg men har fjernet den nu da alle bare får den fordi at alle bare får den nu PGA jer!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, DoktorDim said:

Beskrivelse:

 

Eftersom Antonio Bandidos havde givet E2`en vidre til Munkie Bandidos så vælger jeg at ligge mit hårde arbejde op på forum Takkeværet Antonio Bandidos...

Jeg synes det er træls at man ikke kan stole på Antonio Bandidos da han har givet denne E2 vidre til folk...

 

Hvis i har lyst til at støtte op om en v2 Chip så giv da lige et like :3

 

HER ER KODEN: http://pastebin.com/qAr3bN2m

 

Credit:
@DetBareMads For konceptet.

@DyNATO For at have lavet servern.

 

LAD VÆRE MED AT SÆLGE DENNE E2 VIDRE TIL FOLK...

Der har du svaret på hvorfor Mads ikke sælger sine e2er...

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, MGamerDK said:

Har den ikke..... 

 

Det er dig der er så sur fordi, du tror han har gevet den videre ;)

 

Så du havde en Dupe af den og satte den... Bare stop den her.

Just now, OhmHub said:

Der har du svaret på hvorfor Mads ikke sælger sine e2er...

Ja :( Det har jeg lært af...

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, SimoN said:

Det trist, at man ikke kan sælge E2s uden folk røvrender dig, og sælger dem videre.

 

 

Sådan er verdenen desværre :(

 

Har lige prøvet din E2 af, og må sige det ser sgu meget godt ud. Godt arbejde :)

Med ting du laver fra bunden af, så kun del dem med dem du absolut stoler mest på :) Vil sgu nødig se den blive givet videre uden du har givet dem lov :)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 2/1/2017 at 13:30, Manden med kagen said:

Må man lave så den crasher giver en penge fjerne deres props osv hvis de ikke følger at man ikke må sælge den vidre

 

 

 

 

@DoktorDim  Kan du visse et billede af din E2 Plz :)

Det var da et dumt spørgsmål, self må du ikke det.....

 

Det er ikke engang muligt tror jeg =) Det med at crashe e2'en det ved jeg ikke, men er 90% sikker på du ikke må stjæle folks penge og fjerne deres props..

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Alex said:

Det var da et dumt spørgsmål, self må du ikke det.....

 

Det er ikke engang muligt tror jeg =) Det med at crashe e2'en det ved jeg ikke, men er 90% sikker på du ikke må stjæle folks penge og fjerne deres props..

Metro var engang i gang med et stunt, som gjorde at hvis hans base blev solgt videre ville den sende penge ud til hele serveren.

- Og nej, self. var det ikke tilladt. Det er misbrug af E2.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, SimoN said:

Metro var engang i gang med et stunt, som gjorde at hvis hans base blev solgt videre ville den sende penge ud til hele serveren.

- Og nej, self. var det ikke tilladt. Det er misbrug af E2.

Dog tænker jeg, at det er tilladt at crashe andres e2, hvis de ikke følger de regler man har skrevet, altså (TOS)

 

Men Nej, at sende alle personens penge vil være direkte misbrug, selvsom det kunne være sjovt :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, Manden med kagen said:

@Alex Vil ikke sige det er dumt Hvis de sælger den vider at den så fjerne den prop den sidder på og det er mugligt og lave så den crasher BTW

Jo det er dumt, irriterende og knap så klogt. Men det gør det jo ikke bedre hvis du selv gør noget dumt ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

20 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Dog tænker jeg, at det er tilladt at crashe andres e2, hvis de ikke følger de regler man har skrevet, altså (TOS)

 

Men Nej, at sende alle personens penge vil være direkte misbrug, selvsom det kunne være sjovt :) 

Det har du fuldstændig ret i Casper. Du har også lov til at bruge selfDestruct() hvis det er det du vil.

@DoktorDim, tænker jeg lige for optimeret den E2 her de følgende dage, så den kan køre lidt bedre. Skal dog lige være frisk igen først 

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, DetBareMads said:

Det har du fuldstændig ret i Casper. Du har også lov til at bruge selfDestruct() hvis det er det du vil.

@DoktorDim, tænker jeg lige for optimeret den E2 her de følgende dage, så den kan køre lidt bedre. Skal dog lige være frisk igen først 

;) Det takker jeg for :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.