Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request


Adam Rotem

Recommended Posts

Ingame navn: Adam Aka. AdamR eller Adam Bandidos

SteamID: STEAM_0:0:65326492

Hvorfor skal jeg unbannes? Jeg dummede mig, jeg brød reglerne, jeg gjorde ikke hvad admins sagde, jeg cdmede, jeg propabusede, jeg buggede biler, jeg copbaitede, Jeg gjorde alt dette jeg fik flere advarsler. Men ja jeg dummede mig. Fordi jeg var sent oppe jeg trippede jeg kedet mig og mig og mine venner ville have det sjovt (nævner ikke navne). Jeg elsker Stavox Serverne (Evocity mest) DERFOR vil jeg køber jeg fordele (VIP) derfor vil jeg unbannes. IKKE FOR AT SKABE KAOS. Men for at have det sjovt igen, for at spille med mine venner, for at spille med de sjove mennesker på severen, for at spille med de sjove admins.

 

Adam

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:65326492

Grund: Propabuse - Misbrug af en bug - Får flere advarsler - Spawner mandlige kønsdele midt på vejen - copbait op til flere gange Ordre af NoName (Gruppestraf)

Navn: Adam Bandidos

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [junioradmin]

Unban: 01-01-17 06:36

Banned: 29-12-16 06:36

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Der står i TOS at du kan blive bannet uden varsel. Derfor kan du ikke bruge en undskyldning med at du køber fordele inde på serveren og derfor vil unbannes.

2. Du skriver at du godt selv ved at du har brudt reglerne og ikke følge det jeg siger? Synes du så ikke at din straf er fair?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, maxx0758 said:

1. Der står i TOS at du kan blive bannet uden varsel. Derfor kan du ikke bruge en undskyldning med at du køber fordele inde på serveren og derfor vil unbannes.

2. Du skriver at du godt selv ved at du har brudt reglerne og ikke følge det jeg siger? Synes du så ikke at din straf er fair?

 

Ja, selfølgelig forstår jeg min straf og jeg acceptere den 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.