Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern bilejer på biler


DetBareMads

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Oprettet
  • Seneste svar
On 21/12/2016 at 22:01, DetBareMads said:

Jeg syntes helt klart er de bilejere snart skal fjernes fra de biler. Politiet har alt for nemt ved at sige, "Ej, du ejer ikke den bil. UD!". Syntes klart at folk skal evt tjekke op på nummerpladen med en command eller noget. Fx. !checkid AB12345

 

 

863b8fa3c0374a819b1a1e90125e533e.png

Oplag som går lidt ind under det 

 

Altså det er metagaming at kigge der på. Når jeg spiller som politi beder jeg ofte føreren blive i bilen så går jeg op til ruden og spørger om id

herefter går jeg tilbage i min bil skriver

/me Søger på [navn] i politidatabasen

så skriver jeg

/me Navn: [navn] Bil: [bil navn, farve] og muligvis nogle andre ting, så kan man sagtens finde ud af om bilen er stjålen og det skabet noget mere rp.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså jeg fik lavet en E2 med dette

 

Hvor jeg lavet et motorkontor, hvor folk kom ind til mit kontor, og fik registeret deres bil gratis.

så skrev jeg

!add AB12345 Navn Mærke Model

 

Og så blev den tilføjet i e2'eren.
For så at tjekke bilen så lave betjentne en forespørgselse via Gruppe chatten, så jeg kunne skrive

 

!show AB12345.
Hvis bilen var registeret så vil personens navn, nummer plade, mærke og model dukke op


Hvis ikke så vil der stå at bilen ikke er registeret.

Vi i Advert at nu skal man have registeret sin bil, for at lovlig kører rundt på offentlige veje. Var bilerne på offenligt grunden uden en registering blev bilen konfiskeret. Dette havde jeg skrevet hen over et tidsrum på 30 minutter, før vi konfiskeret den første bil, og da det var gratis så så jeg ikke grunden til hvorfor man IKKE skulle registere sin bil.

Meeeen, selvom vi havde skrevet det i 30 minutter og begyndte at konfiskerer bilerne, så kom der en Admin og jailet den betjent som konfiskeret en bil som ikke var registeret.

 

Såååå tilsyneladne må man ikke lave denne her RP ting selv uden at få problemer fra en admin af.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, illegaleAllan said:

Altså jeg fik lavet en E2 med dette

 

Hvor jeg lavet et motorkontor, hvor folk kom ind til mit kontor, og fik registeret deres bil gratis.

så skrev jeg

!add AB12345 Navn Mærke Model

 

Og så blev den tilføjet i e2'eren.
For så at tjekke bilen så lave betjentne en forespørgselse via Gruppe chatten, så jeg kunne skrive

 

!show AB12345.
Hvis bilen var registeret så vil personens navn, nummer plade, mærke og model dukke op


Hvis ikke så vil der stå at bilen ikke er registeret.

Vi i Advert at nu skal man have registeret sin bil, for at lovlig kører rundt på offentlige veje. Var bilerne på offenligt grunden uden en registering blev bilen konfiskeret. Dette havde jeg skrevet hen over et tidsrum på 30 minutter, før vi konfiskeret den første bil, og da det var gratis så så jeg ikke grunden til hvorfor man IKKE skulle registere sin bil.

Meeeen, selvom vi havde skrevet det i 30 minutter og begyndte at konfiskerer bilerne, så kom der en Admin og jailet den betjent som konfiskeret en bil som ikke var registeret.

 

Såååå tilsyneladne må man ikke lave denne her RP ting selv uden at få problemer fra en admin af.

 

E2 koster = ? :P Tører godt at gøre det. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, illegaleAllan said:

Altså jeg fik lavet en E2 med dette

 

Hvor jeg lavet et motorkontor, hvor folk kom ind til mit kontor, og fik registeret deres bil gratis.

så skrev jeg

!add AB12345 Navn Mærke Model

 

Og så blev den tilføjet i e2'eren.
For så at tjekke bilen så lave betjentne en forespørgselse via Gruppe chatten, så jeg kunne skrive

 

!show AB12345.
Hvis bilen var registeret så vil personens navn, nummer plade, mærke og model dukke op


Hvis ikke så vil der stå at bilen ikke er registeret.

Vi i Advert at nu skal man have registeret sin bil, for at lovlig kører rundt på offentlige veje. Var bilerne på offenligt grunden uden en registering blev bilen konfiskeret. Dette havde jeg skrevet hen over et tidsrum på 30 minutter, før vi konfiskeret den første bil, og da det var gratis så så jeg ikke grunden til hvorfor man IKKE skulle registere sin bil.

Meeeen, selvom vi havde skrevet det i 30 minutter og begyndte at konfiskerer bilerne, så kom der en Admin og jailet den betjent som konfiskeret en bil som ikke var registeret.

 

Såååå tilsyneladne må man ikke lave denne her RP ting selv uden at få problemer fra en admin af.

Det er ikke alle spillere såvel som staff der er lige klar på sådan en ændring. Derfor tænker jeg det er bedre med

en påtvunget løsning der bliver udarbejdet ud fra denne tråd, end en e2, som ellers også var smart :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad angår !checkid, så er jeg bange for at vi snart får så mange commands, at det bliver umuligt at huske halvdelen af dem, hvorfor jeg også tænker, at der må være en bedre løsning.

Det er ikke effektivt at stå og skrive !checkid <pladeid> for nogen. Lige meget hvor hurtigt man skriver.

I virkeligheden, hvor politistandsninger også tager lidt længere tid, bliver de tjekket af betjenten i deres patruljevogn efter at have haft en dialog med føreren. Det kommer ikke til at ske herinde kan jeg godt regne ud, da 90% vil køre så snart betjenten begynder at gå imod sin egen bil, men en command som denne er ikke den rigtige løsning.

 

Hvis vi vender tilbage til den ting jeg havde forestillet mig politiet skulle være udstyret med (en form for håndholdt enhed / mobil), så kunne man sige at de skulle bruge en nummerpladescanner eller lignende fra den, som virkede ved at kigge på nummerpladen med den fremme, og så derfra se informationer. Kan det eventuelt være en mulighed?

1 minute ago, VaXi said:

Har illegaleallan ikke en e2 som næsten gør det samme?

med !checkid

?

Det var også ham der skrev det med e2^^

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, DyNATO said:

Hvad angår !checkid, så er jeg bange for at vi snart får så mange commands, at det bliver umuligt at huske halvdelen af dem, hvorfor jeg også tænker, at der må være en bedre løsning.

Det er ikke effektivt at stå og skrive !checkid <pladeid> for nogen. Lige meget hvor hurtigt man skriver.

I virkeligheden, hvor politistandsninger også tager lidt længere tid, bliver de tjekket af betjenten i deres patruljevogn efter at have haft en dialog med føreren. Det kommer ikke til at ske herinde kan jeg godt regne ud, da 90% vil køre så snart betjenten begynder at gå imod sin egen bil, men en command som denne er ikke den rigtige løsning.

 

Hvis vi vender tilbage til den ting jeg havde forestillet mig politiet skulle være udstyret med (en form for håndholdt enhed / mobil), så kunne man sige at de skulle bruge en nummerpladescanner eller lignende fra den, som virkede ved at kigge på nummerpladen med den fremme, og så derfra se informationer. Kan det eventuelt være en mulighed?

Det var også ham der skrev det med e2^^

Vidste ikke læste bare selve posten, ikke kommentarene.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
On 3/1/2017 at 12:33, JimmiGaming2908 said:

Undskyld

Jimmi, på det her forum, der siger man ikke undskyld. undskyld, det er noget som piger siger (Camilla, emoyly, ohmhub osv.)

 

 Så skal du bare svare igen, men ikke i cases og jeg skal ikke have skylden for at du får Ban, fordi du svarer staff igen ;):PKappa 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Casper "ålen" Albaek said:

Jimmi, på det her forum, der siger man ikke undskyld. undskyld, det er noget som piger siger (Camilla, emoyly, ohmhub osv.)

 

 Så skal du bare svare igen, men ikke i cases og jeg skal ikke have skylden for at du får Ban, fordi du svarer staff igen ;):PKappa 

Ok men det tog dig lang tid at opdage det!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Ved godt det her post er gammelt, og der meget snak om det stadigvæk, hvorfor gør i ikke sådan at man holder c nede, og kan se det på en måde fx:

 

Hold c nede, og så kommer der en bog op med det navn, eller den person som ejer den, og man også kan se hvem der er medejer af bilen. Og det er kun dem som er tilføjet til bilen, og at de andre personer som ikke har en menging om det. 

Fordi man kan heller ikke se hvad for en person bil man tager i virkeligheden. Sådan kunne man gør. Og så der heller ikke nær så mange commands at holde styr på.

@DyNATO

 

Btw mega fed ide, synes selv det kunne gøres noget ved det, fordi det bliver bare det sjover for os som tager bilerne. "Men ikke så sjovt for Pulle" Kappa

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad nu hvis man fx havde et nyt job, som hed alarmcentral, som politiet havde en direkte radio til, så de både har en til individuelle betjente OG alarmcentralen,

 

Man kunne fx fjerne hotelejer jobbet.

 

Den der alarmcentral, kunne politiet, snakke til igennem radio, så kunne de fx spørge "Check lige nummerpladen AB 123 465". 

Så kunne alarmcentralen fortælle om ejeren af bilen, om den er registreret, om den er stjålet eller om der er andre der har adgang til den osv.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

14 minutes ago, Casper "ålen" Albaek said:

Hvad nu hvis man fx havde et nyt job, som hed alarmcentral, som politiet havde en direkte radio til, så de både har en til individuelle betjente OG alarmcentralen,

 

Man kunne fx fjerne hotelejer jobbet.

 

Den der alarmcentral, kunne politiet, snakke til igennem radio, så kunne de fx spørge "Check lige nummerpladen AB 123 465". 

Så kunne alarmcentralen fortælle om ejeren af bilen, om den er registreret, om den er stjålet eller om der er andre der har adgang til den osv.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Casper "ålen" Albaek said:

Hvad nu hvis man fx havde et nyt job, som hed alarmcentral, som politiet havde en direkte radio til, så de både har en til individuelle betjente OG alarmcentralen,

 

Man kunne fx fjerne hotelejer jobbet.

 

Den der alarmcentral, kunne politiet, snakke til igennem radio, så kunne de fx spørge "Check lige nummerpladen AB 123 465". 

Så kunne alarmcentralen fortælle om ejeren af bilen, om den er registreret, om den er stjålet eller om der er andre der har adgang til den osv.

 

Syntes ikke om denne ide. Især ikke at fjerne et job som er der nu. Det kan godt være det ikke bliver brugt så meget, men det sker af og til. Syntes mere du skal se på det Jimboe skrev tideligere med en tablet.

On 6/1/2017 at 13:04, DyNATO said:

Hvis vi vender tilbage til den ting jeg havde forestillet mig politiet skulle være udstyret med (en form for håndholdt enhed / mobil), så kunne man sige at de skulle bruge en nummerpladescanner eller lignende fra den, som virkede ved at kigge på nummerpladen med den fremme, og så derfra se informationer. Kan det eventuelt være en mulighed?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, DetBareMads said:

Syntes ikke om denne ide. Især ikke at fjerne et job som er der nu. Det kan godt være det ikke bliver brugt så meget, men det sker af og til. Syntes mere du skal se på det Jimboe skrev tideligere med en tablet.

 

 

Man skal kunne være åben overfor  ændringer og det er jeg 

 

+Rep

Link til kommentar
Del på andre sites

Kommer lige med noget input hehe 

 

Hvad nu hvis, man kunne købe ID hos cardealeren, som viste fx hvilken bil den tiltalte har

 hvilken farve bilen har

hvad nummerplade den tiltalte har på SIN bil og ikke den han kører rundt i

 

 og har du fx ikke ID, så kan politiet give dig en bøde og tage fx hvis det er en carjacket bil, den med ned til PD.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
On 21/12/2016 at 22:01, DetBareMads said:

Jeg syntes helt klart er de bilejere snart skal fjernes fra de biler. Politiet har alt for nemt ved at sige, "Ej, du ejer ikke den bil. UD!". Syntes klart at folk skal evt tjekke op på nummerpladen med en command eller noget. Fx. !checkid AB12345

 

 

863b8fa3c0374a819b1a1e90125e533e.png

Oplag som går lidt ind under det 

 

Helt enig med det, Hader det selv når man bliver stoppet på den måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...
3 hours ago, Rixee CSGOSUM.COM said:

BUMP

 

 

-Mangler aktivitet!

Så giv noget input.

 

Med ID kort foreslår jeg at ID kortet udvides, og man kan se ALLE biler man har nøgler til på ID kortet. MEN, man kun kan være med-ejer af 5 biler, så der ikke er nogle spader der bliver added til 20 biler for at trolle Politiet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.