Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern bilejer på biler


DetBareMads

Recommended Posts

Jeg syntes helt klart er de bilejere snart skal fjernes fra de biler. Politiet har alt for nemt ved at sige, "Ej, du ejer ikke den bil. UD!". Syntes klart at folk skal evt tjekke op på nummerpladen med en command eller noget. Fx. !checkid AB12345

 

 

863b8fa3c0374a819b1a1e90125e533e.png

Oplag som går lidt ind under det 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Svar 74
  • Oprettet
  • Seneste svar
Just now, DetBareMads said:

Jeg syntes helt klart er de bilejere snart skal fjernes fra de biler. Politiet har alt for nemt ved at sige, "Ej, du ejer ikke den bil. UD!". Syntes klart at folk skal evt tjekke op på nummerpladen med en command eller noget. Fx. !checkid AB12345

863b8fa3c0374a819b1a1e90125e533e.png

Oplag som går lidt ind under det 

 

+Rep fed ide :) 

 

 

 

Du spammer lidt forum med Ider xD

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, hehe. said:

Glen Andersen approves. Måske endda gå videre, og lave en decideret baggrundscheck på personen, som fortæller hvilken bil personen ejer, hvilke biler han må køre, om han er kendt for nogle ulovlige ting :)

Muligheder er der nok af :)

spørger bare hvad spiser du og @DetBareMads for at komme med  gode idéer på forumet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Istedet for, så synes jeg i skulle lave den regel med, at betjente ikke må slå dig ud af bilen, fordi at de kigger på hvem der sidder i den i forhold til hvem der ejer den. Det er bare en langt simplere måde at gøre det på. Dog vil det nok også skabe en del admincases. Så både +rep for ideen, men også -rep fordi jeg personligt selv synes det kunne fixes lettere :D

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, krogH said:

Istedet for, så synes jeg i skulle lave den regel med, at betjente ikke må slå dig ud af bilen, fordi at de kigger på hvem der sidder i den i forhold til hvem der ejer den. Det er bare en langt simplere måde at gøre det på. Dog vil det nok også skabe en del admincases. Så både +rep for ideen, men også -rep fordi jeg personligt selv synes det kunne fixes lettere :D

Så ville der bare komme de der cases "Han slår mig ud pga han kan se det min bil" og så vil det være påstand mod påstand, hvor folk ingen vejne kommer.

 

- Hvis betjenten så ikk vælger at slå dig ud, spørger han sikkert bare om id og hvem der ejer bilen, fordi han kan se det dig. Så bruger han det ikke desideret til at slå dig ud, men får dig stadig fanget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 hours ago, krogH said:

Istedet for, så synes jeg i skulle lave den regel med, at betjente ikke må slå dig ud af bilen, fordi at de kigger på hvem der sidder i den i forhold til hvem der ejer den. Det er bare en langt simplere måde at gøre det på. Dog vil det nok også skabe en del admincases. Så både +rep for ideen, men også -rep fordi jeg personligt selv synes det kunne fixes lettere :D

Det er lidt ligesom det med den kill log som jeg snakker om. Hvis vi ikke fjerner den, kommer folk til at bruge den på en eller anden måde, bare en lille smule 

Link til kommentar
Del på andre sites

Forstår jer godt begge to :D - nu da jeg selv aldrig har spillet særlig meget uden kill log, eller at man har kunne se hvem der var i bilen / ejede den, så er jeg nok lidt mod ideen, da det måske ville virke lidt underligt for mig. Dog synes jeg stadig det er en god ting for RP'ens skyld.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
45 minutes ago, Houston said:

Hvordan skal det fungere med at tilføje folk til bilerne?

Vi ville også være nødt til at ændre gang-reglen, der kræver at bilejerene er synlig vist.

måske kunne man fx !Addcoowner (navn), eller når man skriver !checkid, så viser den alle der er medejer af den

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.