Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Ziipen


Ziipen

Recommended Posts

Ansøgning som staff til Stavox.com

 

Ingame navn: Ziipen
SteamID: STEAM_0:1:50262050


IRL Navn: Peter V.
Alder: 14


Har du tidligere erfaring med adminstrative jobs i et spilcommunity: Ja. I DarkRP har jeg været Administrator på stort server ved navn ZreakRP, som iøvrigt var danmarks største server på det tidspunkt. På ZreakRP var mit rolle/job at tage sager som spillere har anmeldt,  problemhåndtering, hjælpsomhed. Så har jeg også været moderator og administrator på nogle forskellige små servere. 

Jeg har også selv haft nogle små servere i forhold til Minecraft men jeg har lukket dem da jeg ingen interesse har for spillet og istedet er gået over til Garry's Mod. Her for tiden har jeg også spillet på en Arma 3 Server ved navn DitNyeLiv, hvorefter jeg har været i support teamet. Jeg fik god response af de højere magter, men pludselig fangede min interesse for Garry's Mod igen.

 

Mit Gaming CV/Mine "Staff" Erfaringer:

Garry's Mod:

I garry's mod har jeg arbejdet på diverse små og store servere. Jeg har arbejdet på et gammelt men stort fællesskab ved navn ZreakRP, som var i øvrigt danmarks største. Så har jeg også arbejdet på nogle små servere.

Arma 3:

I arma 3 har jeg arbejdet hos DitNyeLiv som er et stort community i arma med 80 spillere dagligt. Min stilling var supporter og tog over 90+ cases om dagen.

Counter Strike: Global Offensive:

I Counter Strike: Global Offensive har jeg haft min egen server som havede 20+ spillere om dagen. Så har jeg også været staff på en anden hoejhus, hvor min stilling var Admin/Mod. På et andet community arbejde jeg på deres hoejhus og jail server.

Minecraft:

I minecraft har jeg arbejde hos mange store og små fællesskaber, jeg har nok arbejdet over 50. På både prison, faction og mange flere servere. Min stillinger har for det meste været: Admin, Teknikker, Ejer og mange flere.

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere: 

 

Mine praktiske forståelse for og kendskab som staff har jeg fra 5 års arbejde i. Jeg mener derfor at jeg har de kvalifikationer der skal til for at blive jeres nye staff. Jeg mener at Stavox kan få min fordel af at benytte mine kvalifikationer, da jeg også er hurtig opfattende , nysgerrig, grundig og hårt arbejdene, vil jeg hurtig kunne blive en værdigfuld medarbejder. Mine højt udviklede analytiske og tekniske færdighedder har jeg benyttet til på en hurtig og effektiv måde at på at fejlfinde og løse problemer for mange tilfredse kunder. Jeg kan derimod også tilbyde jer en rutineret og stabil arbejdskraft som staff. Jeg har fuld forståelse og indlyfelse i de regler som er fastgjort til serveren. Jeg søger ind i jobbet fordi stillingen intrasserer mig, det som opfattede min opmærksomhed startede i Minecraft da jeg blev ansat på nogle små servere som admin, teknikker og så vidre, på den måde fik jeg hurtigt intraressen i jobstillingen. Jeg brænder for stillingen her som ansat grundet det gode fællesskab som vi har hos Stavox. Min største misson hos stavox er at få leveret tilfredse kunder. Her er måden jeg vil håndtere den på læggende situation på:

@Jeg blev RDMET

TP: Ziipen til dig

Vedkommende: Jeg blev RDMET

Ziipen: Okay jeg kigger på det.

-CHATBOX-

Ziipen: !visdeath

Hvis han blev rdmet:

TP: Ziipen tpede til dig

Ziipen: Hvad var det der skete mellem dig og Vekommende

Vedkommende2: Jeg plykkede ham fordi han var trals.

Jeg tper så tilbage til Vedkommene

Havde du nogle våben eller weed på dig?

Vedkommene: Ja. Jeg har begge dele.

Ziipen: !returnweapons

Ziipen: !returnweed

Ziipen: Jeg beklager men det er desværre ikke en god nok grund til at dræbe Vedkommene og det er et regelbrud. Derfor er jeg desværre nød til at give dig jail i 300 sekunder.

Formålet var "Ziipen: Hvad var det der skete mellem dig og Vekommende" - Dette er det vigtigste du skal gøre i en case. Fordi hvis du nu siger "Hvorfor rdmede du Vedkommene?" Bliver man hurtig sur.

Det betyder for jer at i vil få leveret en frisk ung dreng med massere af kvalifikationer og fantastiske Eneskaber til at håndtere situationer og mine evner til at levere en god dag til alle. Derimod er jeg meget regelrytter og er obs på om andre følger dem. Personligt er jeg meget ansvarlig og punktlig, derimod er jeg perfektionistisk på den måde at varen skal leveres ordentligt til folk som kalder på staff og ingen grund til at skynde. Jeg er ekstremt fokuseret på at opnå de bedste resultater og alle for en god mavefornemmelse efter casen. Til dagligt er jeg meget Serviceminded og yder service og hjælpsomhed som en naturlig ting over for kunder og kolleger og er altid parat og villig til at samarbejde med andre.

Her er flere grunde:

Grunden til at jeg er mere kvalificeret end andre er fordi den store respekt jeg har. 

Jeg lader ALLE spillere tale ud da jeg lytter til begge sider af historien og prøver at finde en løsning.

Intet behov for at skynde sig, jeg tager den tid det tager.

Alle skal have det godt efter en admin sag.

Da jeg har en meget pædagogisk evne til at få folk til at slappe mere af og ikke være så vred.

Jeg har intet i mod ordblinde folk der stammer eller nogen anden art tværtimod jeg har stor respekt for dem. Jeg hjælper ofte ordblinde med store og små ting altså f.eks så hjalp jeg ham med at komme ind på teamspeak og en anden med at læse nogle af reglerne.

Hvis det er at hvis folk begynder at svine mig ber jeg dem pænt om lade vær. Bliver de ved vil de få straf op til hvor grimt sproget er. 

Jeg vil være 95% Admin on Duty og 5% Roleplay. Grundet min lyst til at hjælpe

Jeg spiller på serveren meget ofte, faktisk næsten heletiden.

Jeg synes selv at jeg er retfærdig.

Jeg kunne aldrig finde på at admin abuse.

Jeg gør alt for at være så meget aktiv som muligt.

Jeg vil gerne være staff fordi at jeg elsker at tage cases og hjælpe andre folk, jeg er rigtigt god i pressede situationer og holder hovedet koldt.

Jeg har været Admin på en del servere så jeg vil selv mene at jeg kan holde hoved koldt under pressede situationer og folk der f.eks sviner mig eller såkaldt en anden. 

Jeg har gamle erfaringer både med ULX og andre administrative jobs.

Jeg kunne aldrig finde på at mobbe spillere hvis de f.eks har lyse stemmer eller nogen andet art.

Jeg vil altid tage mit job i første prioritet og roleplay i anden prioritet.

Jeg har IKKE mit ejet gang eller er med i noget.

Alle bliver behandlet ens i Admin Case, ingen særbehandling.

Jeg har læst alle reglerne og samt inforståelse i alle sammen.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja. Jeg har arbejdet hos nogle mindre fælleskaber som har benyttet sig af ULX. Jeg kan både skrive i chat som f.eks "!jail" "!kick" osv. Derimod har jeg også fået indflydelse på jeres "custom" komandoer såsom: "!scene" "!visarrest "!visdeath" "!returnweapons" !returnweed"

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg benytter min mikrofon i mit RP. Jeg mener personligt at jeg formulere mig godt både mundtligt og skriftligt. Jeg vil personligt mene jeg er best til mundtligt men det må i vurderer.

 

På hvilken tid af dagen har du muglighed for at være på? Har du f.eks kun muglighed for at være på i weekenden?: 
 

Skoleskema:

Mandag: 8:15-15:00

Tirsdag: 8:15-11:45/14:40

Onsdag: 9:00-14:40

Torsdag: 8:15-13:00

Fredag: 8:15-13:00

Jeg har mulighed for at komme på i weekenderne.

Der er cirka 10 minutter hjem til mig.

 

Anden relevant infomation omkring dig selv vi skal vide:

  • Jeg går ikke til nogen eller fritidsaktiviteter, dog skal det siges at jeg arbejder i en SFO hver anden tirsdag. Jeg er retfærdig og er online vær dag og er gode venner med de fleste. Jeg oplever ofte at der ingen admin er online tidligt om morgenen i weekenderne, og det vil jeg lave om på.
  • Som sagt er jeg rigtig glad for serveren og håber at min ansøgning bliver accepteret, så jeg kan hjælpe denne super fantastisk server :-)
  • Jeg har 1000+ timer  i Garry's Mod
  • Til hverdag er jeg et meget sjovt menneske, jeg kan godt lide og lave jokes men hvis det er nødvendigt kan jeg skifte fra super fjollet til 100% seriøs, jeg vil aldrig tage mine cases useriøst eller grine hvis der er en der bliver svinet til, det er på ingen måde acceptabelt.
  • Hvis nu eksempel at det er jeg ejer en bank kan jeg sagtens lige sige til en vagt, jeg bliver desværre lige nød til at gå for en kort stund. Kommer om lidt.

 

God jul

Med venlig hilsen,

Ziipen

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, Kaninoz said:

+REP

  • Super flink.
  • God til RP.
  • Gammel dejlig spiller.
  • Fin ansøgning.

Held og lykke gode gamle ven!

 

13 hours ago, DKPeak said:

+ REP

  • God ansøgning
  • Flink fyr
  • Moden
  • Aktiv
  • Seriøs til RP

 

5 hours ago, MagnusDK said:

+1

Flink

Modne.

Kender reglerne

 

5 hours ago, kokoloko XD™ said:

+REP

 

Moden 

 

Flink

 

Og er god til rp

 

 

4 hours ago, SimoN said:

Iorden. Held og lykke

Tusind tak for jeres søde ord allesammen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 20/12/2016 at 15:19, Kurt said:

100% PLUS REP!

 

* Hyggelig gut, har kendt ham i 3 år nu, ved hvad han laver.

* Seriøs i Admin sitiationer 

* Spiller sit RP professionelt

* Overall lækker Lars

 

 

23 hours ago, *VIP* DK said:

+ REP

  • God ansøgning
  • Flink fyr
  • Moden
  • Aktiv
  • Seriøs til RP

Tusind tak Colat & Kurt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.