Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Morten Pedersen's Mod Ansøgning.


Morten Pedersen

Recommended Posts

Ingame navn: Morten Petersen
SteamID: STEAM_0:0:124378836
IRL fornavn: Malthe
Alder: 11 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Nej, det har jeg desværre ikke, ville håbe jeg havde, for så kunne jeg få lidt mere fyld på til det her spørgsmål, men håber dog inderligt, at Stavox bliver min første server som jeg bliver Moderator på.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Mange af mine venner der spiller GMOD havde Stavox som deres første server, og jeg kan godt lide at hjælpe dem igang, og føler at jeg som Mod/Staff har en bedre mulighed for at hjælpe dem. Jeg har dog heller ingen fordomme, og jeg er meget god til at holde mit temperament lavt og roligt. Jeg ville elske at være den yngste på staffholdet, for jeg kan se at folk såsom Jakob Unknown klarer det fint med de 15-18 årige admins, selvom han kun er 12, så jeg ville tro, at jeg også bliver accepteret på staffholdet, hvis jeg blev Mod. Grunden til at jeg er mere kvalificeret, end andre ansøgere: Jeg har et højt intellektuelt niveau, og jeg føler at jeg kan bruge det som staff på noget andet end skolen, for jeg skal have noget at brænde mit krudt af på derhjemme, så tager nogle gange og løser nogle sjove quizzer på nettet hvis jeg ikke har lektier for. :) 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har ikke tidligere erfaring med ULX/Staff commands, men jeg har dog masser af kendskab til det.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg kan både flydende dansk (Og hvis jeg nu skulle bruge det, kan jeg også flydende engelsk.) Jeg bruger altid min mikrofon frem for at skrive, med mindre at jeg bliver nødt til at skrive eller mit headset går i stykker. Jeg skriver også, hvis at jeg er langt væk fra en, eller man ikke har mulighed for at tale istedet for at skrive. Jeg er også en fyr der godt kan lide at snakke, så kan altid starte en samtale. :) 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Her er der et skema af hvornår jeg kan være på. Det kan godt være, at jeg kan være lidt længere på hvis jeg bliver staff, men det bestemmer mine forældre selvfølgelig.

 

Mandag:  16:00-20:00 

Tirsdag:  15:00-20:00

Onsdag:  16:00-20:00

Torsdag:  15:00-20:00

Fredag:  15:00-22:00/22:30

Lørdag:  9:00-22:00/22:30

Søndag:  9:00-20:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har mange lektier for, for tiden, så det kunne godt være at jeg ikke er lige så meget på som sædvanlig. Jeg har heller ikke særlig meget vigtig information at fortælle om, så det er derfor min ansøgning er så kort.

---------------------------- 

Mange tak for at jeg måtte lave denne Moderator/Administrator/Staff Member ansøgning. Jeg takker Jimboe for at holde denne server kørende, selv efter John sagde op, og resten af Stavox for at hjælpe mig når jeg havde brug for det. Jeg elsker jeres server, og håber virkelig meget på, at jeg kan blive en del af dem der stopper folk i at bryde serverens regler. :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.