Hop til indhold
Stavox

[Solved] !scene


hejmeddig

Recommended Posts

Jeg blev idag d 18-12-16 car bandet fordig jeg havede kørt en person ned. Admins kiggede på !scene, hvor de så mig bare køre magisk ind i en person på fortovet. Det der rigtig skete var at, en politi mand med fuld fart køre på min side af vejbanen, så rammer han mig på siden og min bil slingre ind i ham personen på fortovet. Adminen sage at han ikke kunne se en anden bil. Jeg tænkte det var mærkeligt siden, at jeg ikke ser syner. Så jeg gik hen til en anden admin, som sage at man ikke kunne se andre biler på !scene, kun den der kørte ham ned og personen. 

Jeg vil gerne have at i fixer det, siden at der bliver falsk car banned en masse mennesker. 

 

Ingame name (hejmeddig)

Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutes ago, Houston said:

Hvis det ikke er muligt at se præcist hvilken bil der er skyld i drabet, bliver der vist alle biler der var i nærheden. 

Du skal ikke engang sige der gør det. Så er de to admins jeg talte med tydelig vis ikke egnet til at være admins, vis de giver falsk car ban ud. 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, hejmeddig said:

Du skal ikke engang sige der gør det. Så er de to admins jeg talte med tydelig vis ikke egnet til at være admins, vis de giver falsk car ban ud. 

Slap helt af, mester.

 

Hvis der stod i logs, at du dræbte ham blev der ikke vist andre biler. Det er kun hvis det ikke er muligt at se hvilken bil der er skyld i drabet. Læs hvad jeg skriver istedet for at blive sur.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.