Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Chop


[RG] King

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:25442624

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev beskyldt for at "Lyve over for admin", og banned i 1 uge for det.
For at kort beskrive hvad der skete: Jeg kommer kørende med et gang medlem, og min ven bliver jagtet af politiet trods NLR. Vi kommer så til tunnellen før tankstationen, hvor betjenten og min gang mate så crasher før tunnellen. Jeg prøver derfor at ramme betjentens bil for at få min gang mate fri, lige før jeg kollidere med bilen, hopper betjenten ud af sin bil for at ramme min gang mate ud af bilen. Jeg rammer derfor betjenten i processen, men husker ikke præcist hvor betjenten stod da jeg ikke koncentrerede mig om ham, men om bilen. Efter episoden trækker Houston mig til side for at snakke om sagen, allerede fra starten virkede han meget bestemt og lod mig ikke snakke. Hvilket jeg ville forstå hvis jeg var uhøflig eller havde brudt en regel med vilje. Han siger at jeg ramte betjenten på græsset i siden af vejen, og at jeg også kørte ud på græsset for at ramme betjenten. Jeg fortæller derfor Houston at jeg kørte i højre siden af vejen og svingede ud i venstre side for at ramme politibilen. Han beskylder mig derfor for at lyve, da han fortæller mig at han kan se præcist hvor jeg ramte betjenten, og hvor min bil kørte samt farten. Jeg siger så til Houston at det kan være at jeg ramte ham efter crashet, da min bil muligvis kunne være landet ude på græsset efter jeg rammede politibilen. Da jeg så har sagt det, så siger Houston noget i stil med "Nu siger du både at du har været på vejen, men også at du har været på græsset" Hvilket er korrekt, men det er jo åbenlyst en tilføjelse på min tidligere erklæring, og ikke en anden historie. Kort efter afbryder Houston mig, midt i min forklaring og giver mig et ban på 1 uge for at lyve over for admin.

 

Tilføjelse: Jeg forstår ikke at admin sits skal tages så offensivt med personen der bryder reglen, det er ligesom om at være til forhør, selvom det er en åbenlys misforståelse. Mange spillere er teknisk set kunder af "Stavox" og betaler donations til serveren. Og jeg er en af de personer, og føler derfor at når admin sits skal være så kortfattet og nådesløse, så er det meget de motiverende at blive ved med at donate til serveren.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Som sagt, jeg holdte ikke øje med hvor han var, hvilket betyder at jeg måtte gå ud fra hvor jeg ramte bilen da det gav mest mening for mig at han stod der. Ergo er det ikke at lyver.

Du kan ikke gå ud fra at jeg fik hver detalje med fra crashet og husker lige præcis hvor jeg ramte ham, vi snakker om 2-3 meter (Set i slutningen af videoen) meters forskel her, i en situation som går forholdsvist stærkt. 
Ps. Sjovt nok har du undladt at tilføje delen hvor jeg siger til dig at det kan være at jeg ramte ham efter jeg ramte hans bil hvilket har skubbet min bil over i hans retning. Som det også ser ud som om det er det der er sket på det addon du bruger til at se hvor min bil var da jeg dræbte ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, [RG] King said:

Sjovt nok har du undladt at tilføje delen

Jeg har kun sat de klip sammen, hvor du understreger, at han står på vejen. 

 

4 minutes ago, [RG] King said:

Du kan ikke gå ud fra at jeg fik hver detalje med fra crashet og husker lige præcis hvor jeg ramte ham

Det er ikke særlig svært at vide om det var på¨vejen eller ikke på vejen. Du sagde også, at du ikke ramte græsset på noget tidspunkt, hvilket også er en løgn.

 

Hele dit ban kunne være undgået, hvis du bare sagde: "Jeg er ikke helt sikker, men hvis du siger det, er det nok sådan det er." 

Så kunne du have fået kørselsforbud, og der ville ikke være mere - du ligger som du har redt. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Houston said:

Jeg har kun sat de klip sammen, hvor du understreger, at han står på vejen. 

Så er det netop derfor at det ville være en ide at inkludere der hvor jeg understreger at det godt kan være jeg ramte ud på græsset efter crashet. Hvilket jeg egentlig indrømmer at jeg ramte græsset. Men som du kan se på din video, det er '1' hjul der rammer græsset, og de andre er altså på vejen. Så om jeg kørte på græsset er diskkuretbart. 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutes ago, [RG] King said:

indrømmer

Du indrømmer ingen steder, at du ramte græsset.

10 minutes ago, [RG] King said:

Men som du kan se på din video, det er '1' hjul der rammer græsset, og de andre er altså på vejen. Så om jeg kørte på græsset er diskkuretbart. 

Din bil hænger halvt ude på græsset, og du kørte med 55km/t. Hvilket resulterer i, at du kører ud på græsset - så nej, det er overhovedet ikke diskuterbart.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Houston said:

Du indrømmer ingen steder, at du ramte græsset.

Din bil hænger halvt ude på græsset, og du kørte med 55km/t. Hvilket resulterer i, at du kører ud på græsset - så nej, det er overhovedet ikke diskuterbart.

Okay Mr. centrifugalkraft ekspert.

Hvad du ikke tager i betragtning er at jeg ramte ind i politibilen før jeg ramte græsset, så jeg er nemlig ikke forsat med 55 km/t ud på græsset.
Vcmod eller hvad det hedder er rimlig buggy, så den kan let have vist at jeg havde 55 km/t der, men så holder der så også en bil foran som stopper den fart. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du siger fuldt og fast gentagende gange, at han står midt på vejen når du kører ind i ham? 

 

Hvis vi nu hypotetisk siger, at du ikke prøvede på at lyve, kunne dit ban være undgået, hvis du bare sagde: "Jeg er ikke helt sikker, men hvis du siger det, er det nok sådan det er." 

 

Prøv at se det fra mit perspektiv, jeg kan ikke gætte mig frem til tingene. Jeg har mine informationer gennem logs, og de ting du siger. Som det tydeligt ses på videoen strider disse to informationskilder imod hinanden, og eftersom den mest troværdige er logs, er der ikke mere at diskutere. 

 

Er der mere du vil diskutere? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hov, er det ikke dig der ændre historien nu?

Hvorfor er det du hele tiden skal finde flaws i mine forklaringer, som admin burde du gå ind for retfærdighed frem for at vinde en diskussion. 

Jeg holdte ikke øje med om jeg ramte græsset eller ej, jeg fokuserede på at komme væk fra politiet. Du kan ikke forvente at jeg husker sådan en ligegyldig detalje i sådan en situation, det burde jeg nok hvis jeg vidste hvor umulig du var at føre en samtale med.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du sagde ikke at du ramte græsset, men sagde at du måske havde ramt græsset.

Jeg ændrer på ingen måde historie?

 

2 minutes ago, [RG] King said:

Jeg holdte ikke øje med om jeg ramte græsset eller ej

Man ved altså godt om man kørte væk fra vejen eller ej, hvis ikke er det fordi man ikke vil huske det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutes ago, [RG] King said:

Du ignorere at jeg siger senere hen at jeg sikkert ramte ud på græsset alligevel, da jeg ramte bilen. 

 

""""Sikkert""""""

27 minutes ago, Houston said:

Det sagde du aldrig - men enhver kan se,at du ramte ud på græsset.

 

7 minutes ago, Houston said:

Du sagde ikke at du ramte græsset, men sagde at du måske havde ramt græsset.

Jeg ændrer på ingen måde historie?

 

Er det ikke lidt modsigende?

 

Jeg huskede det ikke sådan, men det er åbenbart svært at forstå.
Ked af at sige det, det kan godt være at du skal deale med mange kiddos i løbet af en dag, og det bliver sikkert træls i længden. 
Men det betyder altså ikke at du skal smide bans til højre og venstre fordi du "føler" at er person lyver over for dig. Lad dem forklare før du afbryder dem og banner dem.
I'm out! du er simpelthen for inkompetent til at være admin s2s.

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutes ago, [RG] King said:

Men det betyder altså ikke at du skal smide bans til højre og venstre fordi du "føler" at er person lyver over for dig. Lad dem forklare før du afbryder dem og banner dem.

Du havde rig mulighed for at forklare, den tid bruger du så på at overbevise mig om, at han står midt på vejen. At du siger, at bilen måske kom ud på græsset, kan jeg ikke bruge til meget. 

 

Hvis der er andet du vil snakke om, er du velkommen til at tilslutte dig TeamSpeak - kan godt se, at du vil ud i et større mundhuggeri.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.