Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tobi laver sin egen regl


Michael

Recommended Posts

Dit ingame navn: MichaelB/Micky skiftede navn efter jeg optog vidoen
Staff ingame navn: Tobi
Dit SteamID: STEAM_0:1:54285632
Staff SteamID: STEAM_0:1:41798127
Forklar situationen:
jeg er indsatsleder på rockford og har en pd base hvor jeg har blockeret bag indgangan. Tobi kommer han og siger jeg skal fjern den og at han ik vil sige det igen.
Bevis https://youtu.be/GBAj-uS_30Q

 

Link til kommentar
Del på andre sites

glemte også at skriv at jeg har været rundt og spørge forskellige admins hvad de siger til det med at blockere den ene dør af og de alle sammen siger at der er ingen regler om det og det er bare lige en base så længe der bare er en dør man kan bruge ind og ud er det lige meget.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Michael said:

glemte også at skriv at jeg har været rundt og spørge forskellige admins hvad de siger til det med at blockere den ene dør af og de alle sammen siger at der er ingen regler om det og det er bare lige en base så længe der bare er en dør man kan bruge ind og ud er det lige meget.

 

Hvis du har fået det afvide af en anden admin, så vil jeg meget gerne have et video bevis på det. Ellers kan vi jo ikke komme videre ;) 

Stå til ansvar for det du siger, ellers har vi jo intet at arbejde med.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Tobi said:

 

Hvis du har fået det afvide af en anden admin, så vil jeg meget gerne have et video bevis på det. Ellers kan vi jo ikke komme videre ;) 

Stå til ansvar for det du siger, ellers har vi jo intet at arbejde med.

Jammen Tobi du går da bare ind og spørg Anders Buch og 22gaming og Dansemanse

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du spørger ham i den video ovenfor "Må man godt blokkere den her vej af når man har blokkeret den anden vej af.... med en smart door"

Da jeg kom hen til dig, så var der sjovt nok ikke smart door på bagindgangen. Har du tænkt på det? ;) 

Det var jo lige præcis derfor jeg tog fat i dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Tobi said:

Du spørger ham i den video ovenfor "Må man godt blokkere den her vej af når man har blokkeret den anden vej af.... med en smart door"

Da jeg kom hen til dig, så var der sjovt nok ikke smart door på bagindgangen. Har du tænkt på det? ;) 

Det var jo lige præcis derfor jeg tog fat i dig :-) 

nej og hvis du kigger i videoen er der sjovt nok heller ik en smart door i bag indgangen når jeg tager videoen 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Michael said:

nej og hvis du kigger i videoen er der sjovt nok heller ik en smart door i bag indgangen når jeg tager videoen 

Nej du kalder jo på 22 for at få en ekstra godkendelse, inden at du laver en smart door

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutes ago, Tobi said:

Du kan ikke bare "regne" med at folk ved hvad de har sagt uden lige.

Find nu hellere et ordenligt bevis frem.

Jeg har bevis med dig der siger at man ik må og at andre siger at de må. så syntes det er lidt dobble moralsk at du må lave dine egne regler. men at Haniskilllz ikke må.... så fordi ham slog du vist lige hårdt ned på fordi han gjorde nogen. som ik engang mener er sandt..........

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Michael said:

Jeg har bevis med dig der siger at man ik må og at andre siger at de må. så syntes det er lidt dobble moralsk at du må lave dine egne regler. men at Haniskilllz ikke må.... så fordi ham slog du vist lige hårdt ned på fordi han gjorde nogen. som ik engang mener er sandt..........

Nu syntes jeg ikke du skal få Hani ind i det her, eftersom du igen ikke kender den fulde grund til det...

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi prøver lige igen.

 

Du spørger ham i den video ovenfor "Må man godt blokkere den her vej af når man har blokkeret den anden vej af.... med en smart door"

Det var jo lige præcis derfor jeg tog fat i dig.

 

Jeg fortalte dig som sagt at du ikke bare skulle blokkere den af, men at du skulle smide en smart door på den.

Du spørger 22 om det er okay at blokkere af, så længe der er smartdoor. 22 er enige. Hvilket også resultere i at mig og 22 er enige i situationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, DetBareMads said:

Nu syntes jeg ikke du skal få Hani ind i det her, eftersom du igen ikke kender den fulde grund til det...

nej nej men syntes stadig det er lidt dobbel moralsk. men skal nok blade hani uden for. syntes bare det er uretfærdigt at tobi laver sin egen regl.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Tobi said:

Vi prøver lige igen.

 

Du spørger ham i den video ovenfor "Må man godt blokkere den her vej af når man har blokkeret den anden vej af.... med en smart door"

Det var jo lige præcis derfor jeg tog fat i dig.

 

Jeg fortalte dig som sagt at du ikke bare skulle blokkere den af, men at du skulle smide en smart door på den.

Du spørger 22 om det er okay at blokkere af, så længe der er smartdoor. 22 er enige. Hvilket også resultere i at mig og 22 er enige i situationen.

Tobi forstå videoen ovenfor at jeg spørg ham om det er okay at blockere den her dør " og så kigger jeg mod bag indgangen" Hvis jeg har blockere den anden dør af med en smart door. aka den store dør........

1 minute ago, DetBareMads said:

Lad os i stedet for sige, han har været usikker med en regel, og kommet til at bilde dig noget forkert ind.

hvordan kan det være at i tager det som en lille ting.... han laver sine egen regl........

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Michael said:

Tobi forstå videoen ovenfor at jeg spørg ham om det er okay at blockere den her dør " og så kigger jeg mod bag indgangen" Hvis jeg har blockere den anden dør af med en smart door. aka den store dør........

 

Jeg kan dsv ikke forstå hvad du mener med dette. Din formulering er ikke forståelig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Tobi said:

Det er jo ikke det han siger. Se lige din video om igen :) 

Hør nu her tobi hvad med at du nu lige ser videoen igen fordi tror at du er over alle bjerge lige nu...... fordi han siger at det er ja det må man gerne. lisom en base......... så se den lige igen.......

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Michael said:

Hør nu her tobi hvad med at du nu lige ser videoen igen fordi tror at du er over alle bjerge lige nu...... fordi han siger at det er ja det må man gerne. lisom en base......... så se den lige igen.......

Kom på ts3, så skal jeg forklare dig en 4 gang.

Vi kommer ikke længere

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad os finde en konklusion efter at have snakket på ts3 og diskuteret i dette opslag.

 

Formålet med at receptions dør er tilgængelig er så spillere ikke direkte er tvunget ind i et AOS. Der er jo heller ikke nogle spillere inde på Evocity som blokkere elevatoren af og derfor tvinger alle til at løbe igennem garagedøren. Jeg syntes det er tåbeligt og på en måde failrp at blokkere indgange af som skal bruges til de gående spillere.

Vi blev enige om at 22x havde fortalt dig at PD fungere som en almindelig base. Det er det jo ikke helt. PD er en bygning hvor der er våbencheck ved indtrængende personer og AOS områder. Sådan noget er der jo ikke ved en almindelig base. Herimod er det også politiets arbejde at sælge de konfiskerede biler tilbage til folk. Hvad får de ud af det, hvis de bare skal stå udenfor på fortovet og råbe.

Grunden til at fortalte dig at du skulle gøre bagindgangen tilgængelig er fordi det generede andres roleplay at man ikke realistisk kunne komme til at snakke med en politimand.

 

Det undre mig så besynderligt meget at du ikke bringer situationen op ingame da det sker eller kommer på ts3 med det samme, i stedet for at lave en staff klage dagen efter.

Det undre mig også at du har så stort et behov for at kalde på endnu en staff lige efter, bare for at få en anden mening omkring noget som rent faktisk ikke står i reglerne, men er sund fornuft.

Må ærligtalt sige at jeg syntes det er tåbeligt at blive stoppet af en admin og få fortalt at man skal lave ændringer, hvorefter man kalder på nye og håber på andre meninger som vil resultere i ens egen fordel. Det er overhovedet ikke noget som der skal laves så stort et problem ud af og lave en staff klage.

 

Derimod så mistænker jeg også at du personligt har noget imod mig og derfor fortrækker du at lave en staff klage. Jeg banned dig den 27/11-2016 for at slå din bil ind i anden spiller mens han kørte. Det fik du 24 timers ban for hvilket er en billig straf, men alligevel så vælger du at gå rundt og trashtalk mig med en anden spiller omkring hvor meget du ikke syntes om mig.

                          

Det kan godt være at 22x kommer med sin mening på det, men betyder det så det er den rigtige grund? Eller er det bare fordi det er til din fordel og fordi du ikke bryder dig om mig efter at jeg gav dig ban.

Betyder det at bare fordi en anden staff kommer med sin mening på en handling, så begynder jeg ligefrem og lave mine egne regler?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.