Hop til indhold
Stavox

[Afvist] unban


kirkevej1

Recommended Posts

mit steam id STEAM_0:1:126326253
hvorfor skal jeg unbannes: jeg stoppede en mand fordi han kørte dårligt jeg siger at han skal betale en bøde men  det gider han ikke så han snakkede grimt men det der ikke var godt var at jeg ikke kunne huske hvad han sagde så jeg blev beskyldt for at lyve i admin sag selvom jeg ikke gjorde det så derfor vil jeg gerne unbannes

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:126326253

Grund: Lyver over for staff, (Beskylder en person for at snakke grimt, uden at han har snakket grimt)

Navn: kirkevej1

AdminID: STEAM_0:0:52479969 - Marcus [senioradmin]

Unban: 12-12-16 16:23

Banned: 05-12-16 16:23

Link til kommentar
Del på andre sites

Der sad to mennesker i den bil som du stoppede, ham der kørte bilen kaldte dig spade fordi han blev ophidset af du stoppede ham, det førte så videre til en admin case, som så ikke kunne blive løst på grund af manglende beviser. Ejeren af bilen kørte så væk mens han kunne, hvilket også er helt fint. Da casen var ovre vælger jeg at spectate dig da jeg synes du havde en meget dårlig personlighed. Nu stod du sammen med passageren af bilen. Du vælger så at  stoppe ham med det samme og sige han skal vente, du har ikke nogen oprindelig grund til at stoppe men det kan jo være at du bare gerne vil snakke med ham, evt udspørge ham om nogle ting. Men det eneste du gør er at spilde hans tid, jeg vælger så at teleporte hen til jer og spørge dig hvad du enlig har gang i, du mener åbenbart han har snakket grimt, men når jeg så forklarer dig at det har han jo ikke og du står og lyver, forlanger du beviser. Jeg siger så til dig at det har jeg ikke men at jeg hørte det med mine egne øre og du er ligeglad. Du bliver så bannet for at lyve overfor staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg tror vi har misfortsået hinanden jeg sage til ham at han skulle stoppe og jeg hvile høre hvorfor han snakket grimt jeg troede det var ham der sage det det var ved ham den der lyd tien var ved men jeg udskyller for det jeg hade gjort men jeg tror vi har misforståget hinanden   

Link til kommentar
Del på andre sites

Det tror jeg desværre ikke, da føreren af bilen kaldte dig en spade blev du også lidt sur og sagde "Gør noget ved det", hvilket jeg også gjorde.

Da du stoppede passageren kunne du af en eller anden grund ikke huske hvad han havde sagt, og bare sagde det var meget grimt det han havde sagt. Den eneste der havde kaldt dig noget grimt var føreren af bilen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.