Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning-Bob Marley


.:LPB:.ThunderCuntDK

Recommended Posts

Ingame navn: Bob Marley Bandidos

 

SteamID:  [STEAM_0:1:63169093]

 

IRL fornavn: Marcus

 

Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på to darkrp servere hvor der blev brugt ULX,  så jeg har god kendskab til ULX systemet

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har spillet på Evocity i 425 timer og på Rockford i 13 timer. Jeg er aktiv hele tiden på serveren, og er retfærdig. Jeg tager problemer med ro og jeg kan sagtens klare stressfulde cases. Jeg gør alt for at være så meget på serveren som muligt, jeg har meget energi og er altid klar på at tage cases. Jeg har stor erfaring med at være Staff fordi jeg har været det på andre DarkRP servere.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har meget erfaring med ULX fordi jeg har været admin på 2 DarkRP servere. Jeg kan de fleste commands som at serveren bruger, og hvis der er flere skal jeg nok lære dem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mikrofon hele tiden og kan sagtens formulere mig mundtligt. Jeg kan også sagtens formulere mig skriftligt, men foretrækker at bruge mikrofonen da det er lettere og mere realistisk

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: I hverdagene kan jeg være på fra 15:30 til 21:00.

Mandag 15,10 Til kl 21

Tirsdag 15,10 Til kl 21

onsdag 15,10 Til kl 21

Torsdag 15,10 Til kl 21

Om fredagen kan jeg være på fra klokken 15:30 til klokken 2:30. 
Og i weekenden kan jeg være på fra 9:10 til 03:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Jeg er gode venner med mange på serveren og er på hver dag.
Jeg har spillet Garrys mod i 1.992 timer.
Mit admin arbejde bliver altid den største prioritet, og jeg har det fint med at stoppe mit RP for at tage Cases.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.