Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Merlin<3


Merlin

Recommended Posts

Ingama navn: Merlin<3

 

Steamid: STEAM_0:1:59856354

 

Mit rigtige navn: Lucas Wibroe

 

Alder: Jeg er født 09 - 02 02 så jeg er 14 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har en del erfaring med tidligere Jobs. Jeg har både forstand inden for Css, CS:GO og Garrys mod, Jeg har bare styr på det. Jeg har været admin og ejer på  Css. Men jeg har et godt kendskab til Garrys mod

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg ved hvordan man skal opføre sig på severen
  • Jeg tilbringer det meste af min dag på jeres server
  • Jeg kan de  reglerne på severen
  • Folk kan forstå mig både når jeg taler og skriver
  • Jeg forholder mig roligt i admin cases og er meget fair
  • Sidst jeg stoppede som admin var fordi jeg selv sagde slut og det gjorde jeg også med mit community
  • Jeg er imødkommende og flik over for folk

 

Hvad gør mig mere kvaliceferet

 

Jeg har spilet garrys mod i 800 timer,  jeg har spillet det siden 2015, 

 

 

Jeg synes i skal vælge mig frem for de andre pga. Jeg kan reglerne jeg er altid positiv jeg tager tingene pænt, jeg opfører mig ordentligt og jeg forholder mig roligt i admin cases. Jeg er meget aktiv på jeres server, jeg har spillet hos jer i over 3 måneder. 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et super kendskab til ULX da jeg har været admin på både en Garrysmod og Css server.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skrifligt bruger du din mic meget ?:

Jeg bruger min mic allermest jeg bruger kun chats til pm og for at få fat i folk. Jeg snakker dansk flydene

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:

 

Tid om dagene:

 

Mandag: 14.00 - 22.00

Tirsdag: 15.00 - 17.15 18.30 - 22.00

Onsdag: 12.00 - 22.00

Torsdag: 14.00-16.15 18.00 - 22.00

Fredag: 15.00 - til jeg bliver træt

Lørdag: 17.30 - til jeg bliver træt

Søndag: 10.00 - 22.00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej ikke rigtig jeg håber meget på i vælger mig

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Tobi said:

Men er det så bedre at du ikke informere os omkring det istedet for at gemme det og holde det hemmeligt?

Jeg vil da heller ikke holde det hemmeligt Jimboe ved godt jeg har det. I har vel også talt om det. Fordi jeg ved der er flere der fra NATO der ved det, Så... I ved det lige som godt jer der er i NATO ganget, Så jeg synes ikke det behøves at skrives. Da det vil være reklame.

Link til kommentar
Del på andre sites

Quote

"Det forventes at du er dedikeret omkring dit arbejde, og vi er ikke interesseret i, at du er staff på andre servere imens du også er staff på vores"

- Skabelon og vejledning

Nu ved jeg ikke, hvad du helt decideret har tænkt dig. Men at være manager for sit eget community og samtidig moderator på Stavox?

Tror ikke helt på, at det vil fungere.

 

Manager om dagen - moderator om natten?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Houston said:

Nu ved jeg ikke, hvad du helt decideret har tænkt dig. Men at være manager for sit eget community og samtidig moderator på Stavox?

Tror ikke helt på, at det vil fungere.

 

Manager om dagen - moderator om natten?

Det er korrekt men man må da håbe :)

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, Houston said:

Hvilken del er korrekt? At det ikke vil fungere, for så er der vel ingen grund til at ansøge?

Tror han mener at Airsince er et meget småt community så det vil han ikke skulle bruge ligeså meget tid på.

Serveren er jo stadig kun under opbygning.

:)

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Beino. said:

Tror han mener at Airsince er et meget småt community så det vil han ikke skulle bruge ligeså meget tid på.

Serveren er jo stadig kun under opbygning.

:)

Hvorfor skulle han ikke prioritere sit eget community frem for et ekstern?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.