Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - D1PE Stavox


MaczTV Stavox.com

Recommended Posts

Ingame navn: D1PE Stavox

-
SteamID: STEAM_0:0:68648618


IRL fornavn: Marcus Marchholdt


Alder:  14

-

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har massere af erfaring. Jeg har samt også været staff herinde men da jeg dummede mig en smule blev det taget igen. Derudover har jeg masse andre erfaringer her kan jeg remse nogle op

ZombroRP 1&2 // Equinoxservers 1&2 // ZreakRP // FusionRP // AlphaRP // Gamersokken // DeDanskeGamere //

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-

Ja somsagt har jeg massere af erfaring. Med både det ene og det andet. Da jeg dengang var staff herinde gik det også fint udover at jeg til sidst lavede lidt for meget sjov.

Det vil ikke ske igen!

-

Samt har jeg massere af tid hvor jeg let kan blive kontaktet. Af både normale spillere eller staffs.

-

Jeg er rigtig tit online  [Kunne ikke være på serveren i den sidste tid da jeg rensede min computer og alle mine spll osv blev afinstalleret og garry's mod mappen blev slettet. Der havde jeg glemt at downloade css så sad i lang tid og prøvede at fixe det.)

-

Jeg ved hvad jeg har med at gøre. Jeg kan holde mit hoved koldt.

-

Jeg kommer til at være på ts meget af tiden så spillere altid kan få hjælp

-

Jeg lader ALDRIG min vrede gå ud over nogen som ikke har fortjent den.

-

Jeg er hurtig til at give respons ingame.

______________________________________________________________________________________________________________________________________

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja massere af erfaring somsagt fra alle mine tidligere. Adminestrative og Moderative jobs + Har jeg prøvet det mange gange

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg formulere mig fint folk forstår mig. Jeg bruger også altid min mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være på i hverdagene mandag- torsdag fra klokken 15:30 til 22:00

Fredag fra 15:30 til 01:00 eller mere/mindre

Lørdag til søndag 10:00 eller 12:00 til 01:00 eller mere/minde

Ferier er det forskelligt det kommer jo an på. Hvad jeg skal så der er det nok 10:00 eller 12:00 til 00:00 + Mere / mindre

Så kan der forekomme fejl et par gange. Men det er hvis jeg skal noget IRL

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ja og der er angåene min gamle staff position.

Jeg vil gerne sige undskyld for at jeg ikke tog det så seriøst som jeg faktisk skulle Det vil jeg  dog 100% gøre nu

Også har jeg fuldt tjek på alting de fejl jeg begik sidst. Kommer IKKE til at ske igen og hvis de sker. Laver jeg ikke en ansøgning igen hvis jeg bliver demotet. Da det så viser at jeg ikke kan håndtere det. Men nu vil jeg vise at det kan jeg godt, Det sker ikke igen

 

Tak fordi i gad læse min ansøgning :) vi ses på serveren

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.