Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Kenny Unknown's Ansøning som staff


KennyBou

Recommended Posts

 

Ingame navn: Kenney Unknown


SteamID: STEAM_0:1:53698627


IRL fornavn: Kenneth
 

Alder: 16 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har ikke været inde for de store spilcommunitys, og jeg har heller ikke været admin som såten, på så mange servers som såten ud over nogle gamle css serveres, som jeg spillede på, og blev derefter admin efter noget tid. Men det er nu bar lige 2 år siden sidst. Så der er ikke så meget jeg kan huske fra den gang. Og heller alle de systemer der er.

 

Jeg har også været admin på flere minecraft serveres, hvor jeg også havde min egen minceaft server. Det var mere over såten noget med at man også skal følge alle de her regler, se hvad de går ind og påvirker selve serven som såten.

De serveres jeg har været som admin på andre ejer, er mere over i noget pvp, og faction. Som var noget af det stor den gang, og også noget jeg spillede meget. Men der gik man mere ind og sag det til de forskellige folk, hvor man så skrev til dem. Du bryder de her regler, så giver man de ban i nogle dag. Så det er lidt af det sammen som det her. Du kan bare bruge din mic i sted for.

Så såten nogle minecraft servers har jeg været admin på.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret

end andre ansøgere?:

 

I skal vælge mig fordi jeg er en person som har haft med det her at gør for 2 år nu, op til flere servers på i minecraft hvor man har gjort noget af det samme her, men her bruger man bare sin mic i sted for. Jeg har også for 2 år siden, da jeg var mindre, været admin på css servers for 2 år siden, og det er noget som gerne vil blive igen, for jeg fandt det sjovt den gang. Så hvor skulle jeg ikke finde det sjovt her inde.

Jeg er også en dreng med masser af energi, nogen gang med for meget. Men op til flere gange kan det godt lidt overgevind, men ellers er jeg også en meget rolig type, som gerne vil hjælpe folk når de skal bruge en, og også bare hvis de skal have hjælp foruden ved, uden admins hjælp.

Jeg er 16 år, og jeg kan også godt presset stationer, som mange andre personer kan. Jeg har også meget respekt over for de personer, man kommer i cases med. Slev om det så er mine venner eller andre personer, som jeg ikke har mødt før. Fordi jeg kan se det for begge synsvinkler.

 

Så igen hvorfor jeg søger ind er fordi jeg vil gerne hjælp folk, og selve serveren med de problemer folk har. Og så er jeg også en frisk dreng, med masser af energi, og elsker at arbejde med person som har brug for de forskellige ting.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Jeg har ikke den store viden om det her ULX, som såten, ud over jeg ved at de hvor man kan se hvad der sker, på serveren, og også at det er en menu til noget, som ser meget spænede ud.

Så igen jeg er ny til det, og som lyder til at mega fedt, og også noget som kunne være så fedt kunne lærer om det. Fordi så man har om det, og kan bruge det på andre servers hvis man bliver admin der på.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt?

 

Jeg synes selv at jeg kan formuler mig remligt godt, fordi jeg er en dreng på 16 år, lever i danamrk, og blevet født her. Jeg er også fuld dansk statsborger, som går i 10 klasse. Hvor jeg nogle okay kareter.

Mit skriftligt er også okay, i gen med nogle gode kartier. Så hvis min mic ikke virker en dag, så kan man jo altid lige skrive eller noget i den stil.

 

Bruger du ofte din mic?:

 

Det er det som jeg bruger allermest inde på serveren hele tiden. Jeg skriver aldrig, eller noget i den stil. Og hvis nu min mic den skulle blive væk har jeg altid, en mic som jeg kan bruge i nødstilfælde, hvis nu min anden mic går i stykker.

Så jeg er altid klar, men en ny mic, hvis den anden går i stykker.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun

mulighed for at være på i weekenden?:

 

Lige nu går jeg i 10 klasse, så der er ikke så mange lek. jeg skal lave hvis det nu er, men der kommer nogle gange mange, som jeg skal, men ellers ikke det store. Så når jeg kommer hjem efter skole, kan jeg spille og det er forskelligt hvordan det de dage er.

En normal skoledag, er til 14:10 for mig, og det har jeg 2 gange på en uge.

 

De tider jeg ikke kan være på, er når jeg er til fester eller er sammen med min familie, ude og lave et eller andet, som vi ikke gør så tit, så der er meget tid, jeg kan sætte af til det her med at være admin, hvis nu jeg kommer til at blive det.

 

Her er min oversigt over min skolegang, og hvornår jeg skal i seng.

 

Mandag: 13:25 – 22:00

 

Tirsdag: 14:10 – 22:00 Efter uge 50

 

Onsdag: 13:25 – 22:00

 

Torsdag 14:10 – 22:00

 

Fredag: 13:25 – Når jeg begynder at blive træt

 

Lørdag: Det er forskellige hvornår jeg begynder, og til jeg slutter.

 

Søndag: Når jeg står op – 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg har ikke mere som jeg vil sige, fordi jeg synes selv jeg er kommet ind over det hele. Og alt det private, vil jeg helt lad være for mig selv. Fordi jeg kan ikke lide at skrive om det så meget.

Men eller har jeg ikke mere at skrive end ud over tak fordi i vil tag tid og kigge på min admin ansøgning.

M.v.h.

Kenneth / Kenny

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Kamikaze said:

+REP

 

-Meget lang ansøgning, kunne ikke selv gøre det bedre ;)

-Du er en kæmpe fgt som politibetjent, hvorfor fuck fanger du mig hele tiden? :P:) 

Jo tak, og det er jeg generalt når det kommer til cp, men det sådan det er nogle gange xD

 

2 hours ago, Lasse said:

+Rep

-moden

-kan reglerne 

-flink

-dårlig politimand 

Tak for det Lasse, min dejlige dreng <3 ;D

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.