Hop til indhold
Stavox

[Afslået] (staff ansøging) MC donalds


Bot007

Recommended Posts

Ingame navn: MC donalds.

 

SteamID: STEAM_0:0:57320303

 

IRL fornavn: Elias.

 

Alder: 13år.xD

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja jeg eget en gang en darkRP server men den noget ikke at blive til noget. Jeg har været på ens test server engang hvor at jeg fik nogle af mine venner til at komme ind. Nu hvor jeg tinker over det så nej jeg har ikke så meget erfaring. xD

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg har ikke så let ved at blive sur og jeg har læst alle reglerne men det er der sikkert flere der har gjort men der har været en gang hvor at der ikke var nogle admins/mods på og det var lidt sent jeg er meget på stavox rockford så jeg syntes at det ville være godt at jeg blev staff jeg har også sidet på min egen lille sigle player server hvor at mig og min ven var der inde så tested jeg de forskelige commands på ham jeg kender ULX og jeg siger ikke bande ord fordi jeg har lært at det er ikke pænt og jeg synes selv at det lyder grimt oh hvis der er nogle der sviner mig til så giver jeg dem jail og hvis jeg for klager bag efter om ham giver jeg han ban og hvis jeg bliver hvis jeg er under en pressede situation og jeg ikke ved hvad jeg skal gøre så tilkalder jeg en admin til at hjælpe mig med denne sag og så lære jeg af ham når han håndtere den hvordan jeg skal gøre og jeg vil give den samme straf til mine venner som jeg giver andre players selv om vi taler om ban/kick/jail og jeg vil gerne være en der hjælper meget så jeg kommer nok til at være meget på staff jeg holder mig også til de regler der er og jeg siger også til andre når de bryder dem fx var der nogle der skrev politi vi har weed/printer/våben kom og tag det hvis i tør eller så nåd stog der så skrev jeg det er fail RP at skrive politi kom vi har weed/printer/våben og så skrev jeg du ville ikke have at politiet skulle komme hen til dig i virkeligheden læs lige reglerne skrev jeg jeg prøver selv at føgle reglerne meget og jeg er meget glad for dem der er ende på serveren og jeg vil gerne hjælpe dem ;)

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg kender ULX commands

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg bruger rigtig meget min mic og ja jeg synes at jeg formulere mig godt under skrift ;)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har hele dagen om weekenden cirka klokken 9 om morgnen til 12 om natten og jeg har også til i verdagene cirka fra klokken halv 4-10 om aftenen måske kan jeg spille mere i weekenden og hverdagene :D

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er meget positiv og jeg elsker at hjælpe folk jeg prøver også nogle gange at hjælpe folk inde i spillet så meget som jeg nu kan. og jeg er meget glag nærmest hele tiden. jeg er ikke så god til at sætte punktum undskyld for det. jeg spiller kun på rockford serveren ;) 

 

tak fordi du gad at læse dette jeg håber ikke at det var for gæves at i læste det ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.