Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Zacky


Zacky1256

Recommended Posts


 
Ingame navn: Zacky1256
 
SteamID: STEAM_0:1:120770493
 
IRL Navn: Zacky
 
Alder: 15
 
 
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg, jeg har været admin på et par DarkRP servere og har 1000+ timer i gmod og det er for det medste bare darkrp jeg har spillede hvor jeg har været admin på forskællige DarkRP servere, jeg har som sagt været admin et par steder så jeg ved mange ting om hvordan jeg håndtere admin cases og de almindelige admin/mod ting, det har så lært mig at slappe af og høre hvad folk har at sige og give retfærdigt ban.
 
 
 
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg har været admin langt tid på forskellige servere, og jeg elsker at hjælpe folk med det de nu har brug for, og har meget erfaring med admin jobbet så jeg ved godt hvordan jeg skal håndtere cases og det, og jeg er for  det meste altid glad og jeg synes det skal være et sted man kan have det godt så er klar på at hjælpe til, mit job som admin tager jeg goså meget seriøst, og er ikke sådan en der bare holder med nogen jeg er fail for alle i admin cases, og jeg kan de fleste regler og er en positiv dreng som gerne vil hjælpe folk og bruge meget af min tid på staff arbejde, og jeg vil gerne have alle spillerne har det godt som nu spiller på serveren, er heller ikke den type der bare spiller RP videre hvis der er nogen der kalder admin jeg går fra mit RP til de folk der skal have hjælp, 
 
 
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har også godt erfaring med ULX kan mange at de customs commands, men kunne godt bruge at få frisket dem lidt op. ellers har jeg brugt det meget. har også været med ejer af en lille server en gang hvor jeg legede lidt med ULX og har brugt det ret meget gennem tiderne og synes det er et lækkert system 
 
 
 
Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg er Dansker og snakker flyende Dansk, så jeg har ingen problemer med at skrive eller snakke Dansk, bruger min mic hver dag og den virker fint som den skal. 
 
 
 
På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
 
 
Mandag: 15:45 - 22:00.
Tirsdag: 15:45 - 22:00.
Onsdag: 15:45 - 22:00.
Torsdag: 15:45 - 22:00.
Fredag: 15:45 - når jeg falder isøvn. 
Lørdag: når jeg står op - når jeg falder isøvn.
Søndag: når jeg står op - når jeg falder isøvn.
 
Der selfølgelig nogen gange hvor jeg ikke kan holde det med tiderne Fx hvis jeg nu er syg så har jeg ikke lige mulighed for samme tidspunkter men i weekende går jeg ca i seng kl 4 og står op kl 12
 
 
Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg er en glad dreng, der elsker og spille computer jeg spiller hver dag jeg elsker og hjælpe folk det er der for jeg har været admin mange steder og elsker DarkRP, og jeg er 100% klar til at hjælpe til hver dag og støtte godt om serveren, jeg elsker også og møde nye folk og snakke med dem og møde nye  personligheder.
 
 
Mvh Zacky

    -Håber på det bedste:)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Boogi TDP Leder said:

-Rep

-Bliver Meget hurtigt 

2 hours ago, Zacky1256 said:

Du skal da slet udtale dig om hvor meget jeg spiller på serveren fordi du sidder jo kun inde på rockford og jeg sidder på evocity så syntes du skal fjerne det fra dinen lille liste

 

 

Coincidence? I Think not

-rep

-bliver hurtigt sur.

-flink

-ser dig ikke, selvom at jeg også spiller på stavox...

 

Held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutes ago, Mic-Spammeren.DK said:

Alle har lov til at skrive hvad du vil på ens staff ansøgning vare fordi du får et minus rep så bliver du pigesur og så har man ikke lov til at skrive på ens ansøgning hvad man selv synes.

Det har intet at gøre med at jeg bliver pige sur, Jeg er fuldstændig ligeglad om folk giver -rep, men jeg vil bare ikke have folk lyver om mig. Fordi så har de ikke lov til at skrive noget som helst.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, Zacky1256 said:

Det har intet at gøre med at jeg bliver pige sur, Jeg er fuldstændig ligeglad om folk giver -rep, men jeg vil bare ikke have folk lyver om mig. Fordi så har de ikke lov til at skrive noget som helst.

Hvis de lyver om dig så lad det være, fordi det kan jo også være at det er dig der lyver i din ansøgning og at du siger at han lyver fordi du har gjort det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.