Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Hvorfor er jeg Banned


Recommended Posts

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:45420694

Grund: Alt af banned account:STEAM_0:0:70614886

Navn: ak81-�Headshot�You�Deadï¿

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-10-16 20:12

Link til kommentar
Del på andre sites

Du har været logget på den samme computer som de andre to jeg spurgte dig om. Og det er ikke din lillebrors computer.

Det virker mærkeligt, at du benægter kendskab til disse accounts når i både har været på samme computer og (selvfølgelig) samme ip.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, ak81-Headshot-You-Dead said:

Hej 

Efter som at i tydeligvis ikke tror på mit ord, så for at jeg kan bevise, at jeg er blevet hacket og der med uskyldig i den over nævnte sag, har jeg brug for at få en liste af bevis muligheder, så jeg kan bevise mit uskyld. 

Du må have noget korrespondance med Steam siden du har fået din account tilbage. 

Link til kommentar
Del på andre sites

hej

jeg fik sagt forkert som du kan se her https://steamid.eu/profile/76561198101495500 er den bruger som du har sammen sat mig sammen med som bannet grund er japansk

mens at jeg selv er i Danmark.

Det svar som du gav mig er ikke tilstrækkeligt efter som at det bare er en statement og ikke en liste så jeg vil bede dig om at svare på mit tidligere spørgsmål om at jeg gerne vil havde en liste af de ting du skal vide så du kan se at jeg ikke har gjort det over nævnte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu får du sidste mulighed for at give mig de beviser jeg har spurgt dig om. Læs dog hvad jeg skriver? Jeg har fortalt dig hvad jeg skal bruge, så det virker mærkeligt, at du spørger om en liste af ting jeg skal vide. Jeg spørger dig om én ting, og den kan du ikke svare på. Ham du er linked til er dansker. Hvad folk vælger at sætte på deres profil har intet med deres nationalitet at gøre. Som sagt, er det slet ikke det mit spørgsmål går ud på.

Hvis du stadig er i tvivl om, hvad du skal:

1 hour ago, DyNATO said:

Du må have noget korrespondance med Steam siden du har fået din account tilbage. 

 

Ohh. Jeg troede du skrev at din account var hacked i sommers. Ikke at du konkluderede som svar at det var den eneste mulighed for at de var linked.

Anyways. Har brugt nok tid på det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.