Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] IP-Unban request


trickzter

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:1:64948959

Hvorfor skal du unbannes: 

Hej Stavox Staff,

 

Jeg skriver til jer da, jeg har fået et IP-ban på jeres servere. Synes det er lidt træls, fordi at den ansøgning som jeg skrev mandag blev accepteret. https://stavox.com/forums/topic/5218-accepteret-unban-request/

 Men når jeg blev unbanned kom der pludselig et andet ban som jeg blev chokeret over, og aldrig informeret om. Efter at jeg har snakket lidt med Jimboe, finder jeg ud at det er pga. jeg har brugt Alt accounts til at spille på jeres server, bagefter jeg blev banned på min main.

Troede ikke dette var en regel, men efter at hav læst alle reglerne igennem kan jeg se at 1.11: https://gyazo.com/58062b5dfd2a5b5696ecb54a89b48506

Lyder på at: Brug af alt accounts er forbudt og vil ofte få begge accounts banned permanent.

 

Forstår at dette sjældent opstår, da Jimboe skulle snakke med jer først. Da i havde snakkede sammen om problemet, skrev han at i var særlig glade for at jeg blev unbanned, fordi jeg havde brugt alts.

 

Grunden til mit brug af alts, var at jeg blev så ked af det, fordi jeg blev banned på min main. Og ville meget gerne ind på jeres server og spille igen. Men som sagt tidligere kunne jeg ikke huske/vidste ikke at man ikke måtte bruge alts, hvis ens main var banned.

 

Venlig hilsen

Oliver (trickzter)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er med på, at det selvfølgelig er fuldstændig respektløst for jeres bans, at jeg bruger alts til at spille på jeres server, når jeg er banned på min main. 

 

Undskylder mange gange, men som sagt i var jeg ikke klar over at der var en regel som denne. Og brugte ikke rigtig min sunde fornuft, da jeg blev banned fordi jeg ville rigtig gerne ind og spille på jeres server igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Men da vælger at misbruge Stavox systemet er det direkte PERM så det er spild af tid for vis, du havde ventede men at få Unban ville du spille derinde måske idag. Selvføldig er det ikke min afgørelse men synes du skal have perm. Da du misbruge systemet som sagt. MVH Ozcar

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Ozcar said:

Men da vælger at misbruge Stavox systemet er det direkte PERM så det er spild af tid for vis, du havde ventede men at få Unban ville du spille derinde måske idag. Selvføldig er det ikke min afgørelse men synes du skal have perm. Da du misbruge systemet som sagt. MVH Ozcar

Jeg skal bede dig om at holde dig fra kommentarfeltet på andres unban requests.

Du har trods alt intet med sagen at gøre, så lad nu bare Staff om det.

Tak

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.