Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


trickzter

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:1:64948959

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev banned pga. at jeg propabused op til flere gange.

 

Nu, da jeg tror der er gået snart 3-4 måneder. Har jeg fortrudt det så meget, og vil aldrig nogensinde kunne tænke på at propabuse igen. (Også selvom jeg har haft en dårlig dag)

 

Venlig hilsen

Oliver (trickzter)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, trickzter said:

Både fordi der er gået 3 måneder, og har fortrudt hver eneste sekund af at være banned. Og fordi at jeg har fået hjælp, så jeg ikke så let hidser mig op mere. 

Okay, det lyder rimeligt nok. Dog er det ikke mig der har banned dig og jeg kan ikke sige hvordan du opførte dig derfor venter vi lige på @InstanT. Svarer på det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Vil rigtig gerne ind på serveren at spille, fordi at det er den mest populated danske rp server.

2. Som sagt, så har jeg fået noget hjælp så jeg er ikke er så "aggresiv" i mit sprog mere. (Hvilket vil hjælpe rigtigt meget, da det er jo er et fællesskab, hvor vi hjælper hinanden ik?) 

3. Har udviklet mig som person, og vil aldrig tænke på at gøre noget ubehageligt på andre mennesker.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

15 minutes ago, trickzter said:

1. Vil rigtig gerne ind på serveren at spille, fordi at det er den mest populated danske rp server.

2. Som sagt, så har jeg fået noget hjælp så jeg er ikke er så "aggresiv" i mit sprog mere. (Hvilket vil hjælpe rigtigt meget, da det er jo er et fællesskab, hvor vi hjælper hinanden ik?) 

3. Har udviklet mig som person, og vil aldrig tænke på at gøre noget ubehageligt på andre mennesker.

 

Altså jeg er med på du får en ny chance, men det er desværre ikke op til mig da jeg har en meget lav rank. Så håber @Marcuss eller en anden højere staff svarer hurtigt ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.