Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Mathias Fryser


Mathias Aka Libris

Recommended Posts

Ingame navn: Mathias Fryser 

SteamID: STEAM_0:0:101676452 

IRL fornavn: Mathias 

Alder: 15 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Jeg har været ansat hos Stavox før, jeg har ejet et par servere. Både Garry's Mod servere, Counter Strike: Source og Counter Strike: Global Offensive servere.

 

 Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg kan altid kan holde hovedet koldt og jeg kan håndtere en situation med mange på en gang. Jeg synes altid der skal være en god tone på serveren som der mange gange ikke er og det vil jeg gerne hjælpe med og gøre bedre. Jeg kender også til stillingen da jeg jo har prøvet det før. Jeg føler aldrig der er nok Staff online, og det vil jeg gøre en forskel på. Jeg føler tit jeg kalder efter en ansat, men tit ikke får noget hjælp. Det vil jeg gøre en forskel på. Jeg kan som sagt være en del online, og vil altid være til rådighed.

Jeg vil altid tage cases frem for mit RP, selvom jeg er igang med det vildeste raid.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja jeg har erfaringer med ULX da jeg jo har været ansat før og har arbejdet en del med det. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: 
Jeg bruger for det meste min mikrofon, som ment hele tiden. Jeg kan dog godt formulere mig skriftligt, selvom jeg foretrækker at formulere mig mundtligt.

Jeg skriver og snakker både dansk og engelsk.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

I hverdagene har jeg mulighed for og være på fra 15:30 og i weekenderne har jeg mulighed for og være på det meste af dagen og natten hvis jeg ikke lige skal noget. Nogen dage har jeg mulighed at være på om morgenen  i hverdagene.


 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
Jeg bor i en by kaldt Hammel befinder sig i Favrskov Kommune. Jeg har ikke noget job lige pt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.