Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Application - Vince Fryser


Cito Sivani

Recommended Posts

Ingame navn: Vince Fryser
SteamID: STEAM_0:0:82828725
IRL fornavn: Tobias
Alder: 15 år, 22.03.01

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Jeg har arbejdet på Garry's Mod DarkRP+CityRP 3 gange før, derudover har jeg haft en server med en ven.  

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 
Jeg skal være en del af staff-teamet da jeg har en række års erfaringer. Jeg har styr på reglerne, jeg har styr på hvad et staff medlem skal gøre. Jeg ved hvad jeg går ind til, jeg kender til stillingen.
Jeg er meget inde i det, jeg kender de fleste commands, hvis ikke i har lavet nogle nye. Så kender jeg dem alle. Jeg er god til at foreholde mig rolig under en case.
Selvom personen virker ret så sur og kalder mig en række umodne og dårlige ting, tager jeg det stille og roligt og ryger ikke i det røde felt. Jeg er god til slå koldt vand i blodet og tage det stille og roligt. Ellers har jeg en rigtig god tone over for vores spillere.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har fuldt kendskab til ULX, jeg har også som sagt tidligere erfaring. Jeg kender som sagt også jeres commands.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg er rigtig god til at formulere mig skriftligt, jeg uddyber mig gerne meget grundigt. Forstår personen det ikke, prøver jeg at uddybe det på en anden måde.
Jeg bruger min mikrofon fuldt ud, da jeg selv mener at det er 100 gange nemmere at formulere sig mundtlig end skriftligt. 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Jeg har mulighed for at være på ved en 18 tiden hver dag, kommer dog an på arbejde. 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg har arbejde hvor min vagtplan ligger med forskellige tider, derfor kan der forekommer dage hvor jeg ikke er online.
 

Med venlig hilsen.

Tobias

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.