Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Jan Tuck


Jan T

Recommended Posts

Ingame navn: JanTuck     
SteamID: STEAM_0:0:64510696
IRL fornavn: Jan
Alder:  15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, Både på stavox og andre servere. Men jeg må sige at jeg først forstod hvordan det var at være admin, da jeg var på stavox staff team. De rank jeg har været mest er Admin+, har ikke været mod i længere perioder da folk altid promoter mig indenfor ikke så lang tid. Udover det har jeg erfaring med hvordan man taler til yngre og ældre mennesker, både om deres problemer og meninger. Sidst jeg var staff på Stavox blev jeg dog en smule stresset og svinede folk til, hvilket jeg ikke skulle have gjort overhovedet. Men på det tidspunkt havde jeg ikke prøvet at være så stresset i hele mit liv. Hvilket jeg nu bla. pga. skole har forbedret min håndtering med. Hvis det skulle gøre nogen forskel har jeg også da jeg var lidt mindre spillede en del Minecraft hvor jeg har været staff på en del servere.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Grunden til at jeg skal være staff er at jeg har meget erfaring, jeg er god til at holde hovedet koldt og jeg har ikke den nedladende tone til folk mere.  Herudover er jeg god til at lytte, og trøste hvis folk har brug for det. Når jeg er i en case bruger jeg tid på at lytte til begge parter, ikke kun den ene herefter træffer jeg en passende beslutning til den valgte komplikation. Når folk sviner mig til lytter jeg ikke rigtigt til dem, medmindre de har noget ordentligt at sige. Jeg er også god til at tage ting til mig hvis folk gerne ville rette lidt på min håndtering af cases eller spillere, kan jeg sagtens relativt hurtigt ændre min håndtering af det.  Jeg syntes selv jeg er meget kvalificerede pga. at jeg har været admin herinde og andre servere, og jeg har lige nu 2197 timer i gmod som hovedsageligt består af admin på Darkrp og Sandbox. Herudover er jeg også ferm med computere, og kan hurtigt lære nye ting. Jeg kan lige nu kun kode i Java og lidt i C#, men kan overhovedet ikke finde ud af at sætte lua classes op… Hvilket jeg kan lære hvis det skal bruges.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har meget kendskab med ulx. Da jeg selv i længere tid har brugt det og stiftede et godt kendskab med det. Men her igen har i jo en masse custom stuff, jeg lige skal vende mig til før jeg kan komme godt i gang med at tage cases.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Skriftligt ikke nær så godt som mundtligt, jeg læser ikke rigtigt korrektur på mine skriftlige ting. Hvorimod mundtligt tænker jeg mig lige om en ekstra gang før jeg prøver at udtrykke mig på en ansvarlig måde. Jeg bruger derfor mest mic ingame, men jeg skriver også både i OOC og Advert når folk har brug for hjælp. Dette betyder ikke jeg kun svarer hvis folk spørger mig i OCC eller Advert, jeg svarer skam også i pm og etc.. hvis der er nogen der har brug for hjælp.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Altså i hverdagene har jeg kun tid efter klokken 16 bortset fra torsdag, min skole slutter 15:15 herefter kommer jeg hjem og bruger højst sandsynligt 35 min på lektier. Men torsdag får jeg først fri klokken 17 fordi jeg har meldt mig på noget ekstratysk. I weekenden har jeg tid stor set hele dagen dog kan det godt være jeg står lidt sent op. Nu da det jo er weekend og jeg kan.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er ikke lige den bedste til at multitaske altså høre to ting samtidig uden at koncentrere mig om en ting, så hvis jeg tager cases kan jeg godt mute ts’en hvis jeg nu sidder på der. Hvis i vil vide mere om mig skal i bare spørge ind jeg er meget åben hvad angår mig selv. Jeg har dog også skillet mig nogenlunde af med min flabede attitude.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Søren Ryge said:

Lyder flink(har dig aldrig spillet med dig før, men kunne bestemt godt tænke mig det :3)

Uhh, Jeg ved nu ikke helt | xD

                                        v

yn7DxJW.png

Det er søren ryges skilt btw.

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

  • Kan reglerne.
  • Virkelig Imødekommende.
  • Virkelig voldsom til e2.
  • Moden.
  • Du har været staff før.
  • Piv Fræk :)
  • Aktiv.
  • Lang ansøgning.
  • Aktiv på forummet + laver Guides.
  • Hjælpsom.
  • Klog.
  • Jeg har ALDRIG været i case med dig.
  • En masse erfaring med staff.

HELD OG LYKKE :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.