Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request - Butt-Head


Andreas

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:29203417

Hvorfor skal du unbannes: Fordi at jeg ikke blev behandlet fair af admin da politiet lavede failrp i min våbenbutik og raidede 2 gange i træk efter de hver især blev skudt gentagne gange og kom tilbage igen for at raide videre. Adminen siger så at der ikke er failrp og at de ikke har brudt reglerne. Så blev jeg sur og sagde at det var en dårlig admin og en dårlig server fordi at jeg blev sur over at have brugt så mange penge på våben og printere og så bliver de bare taget af politiet som ikke følger reglerne. Efter det bliver jeg permbannet og føler ikke at det er en fair behandling. Glemte lige at skrive at jeg ikke har propabuset eller har sagt trudsler er blevet misforstået af admin.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, DetBareMads said:

Har jeg misforstået noget? Så prøv lige at tjekke denne video http://plays.tv/video/56e6d19e63abc27e76

 

Kom med 3 rigtig gode grunde for overhoved at have en cahnace

Altså du har ret i at jeg bryder NLR.
Grunden til, at jeg bryder NLR er, at politiet bliver ved med at komme tilbage, gang på gang.
Det sker mindst to gange, efter de har været døde, når vi har dræbt dem.
Dermed har de brudt NLR flere gang for, at få vores ting. Det går forud for det videoklip I har.
 

Jeg bryder NLR når jeg står i spawn og skyder politiet fordi at jeg bliver sur og ikke vil miste mine ting.
Det er ting vi har brugt mange penge på at få opbygget.
 
Grund nr. 1: Politiet bryder NLR flere gange ved at komme tilbage og raide videre efter at de bliver dræbt af os.
Hvorfor er den log ikke med?
 
Grund nr. 2: Du siger at politiet ikke bryder nlr og at de følger reglerne, men at det kun er os der bryder nlr.
Lad os se loggen forud for vedhæftede billeder af log.
 

Grund nr. 3: I skriver, at jeg har PROPABUSED og TRUET.
Jeg kan ikke mindes at have PROPABUSED og TRUET.
Kan I bevise det og hvad har jeg truet med?
 
Hilsen Butt-Head

ADMIN log1.jpg

ADMIN log2.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, butt-head said:

Kan I bevise det og hvad har jeg truet med?

Jeg kan sjovt nok, huske den her sag.

"Vi skriver til Jimboe, og får fjernet dit admin" "Vi gør så du ikk er admin mere

Du truer også med 2 klager.

 

- Undskyld jeg lige blander mig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, butt-head said:

I spillet var jeg ikke enig i din beslutning.

Derfor skrev jeg at jeg ville klage.

Er det forbudt at klage?

 

Ikke det jeg snakker om. Snakker mere om det der "Vi skriver bare til ejeren af denne server så du kan få fjernet dit admin, eller det håber jeg hverfald."

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, butt-head said:

I spillet var jeg ikke enig i din beslutning.

Derfor skrev jeg at jeg ville klage.

Er det forbudt at klage?

 

 

Det er ikke forbudt at klage.

Men når der kommer trusler omkring du siger en vil få fjernet sit staff så er det IKKE tilladt.

Trusler om at folk vil miste deres staff er jo ikke som i regl §1.2 at du skal bruge din sunde fornuft.

Det er ikke din sunde fornuft at du truer en med at han mister sit staff og det er ikke din konklusion om en mister sit staff eller ej.

Det er jo direkte disrespekt over for staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

Når jeg bliver urimeligt behandlet i kampens hede render det af og til af med temperamentet også for mig.

Det er et tegn på, at jeg er engageret. Derfor kan grænser også flytte sig i kampens hede.

 

Da jeg ikke kan omgøre admins status er der vel ikke tale om en trussel?!

Jeg synes forløbet op til balladen, er af stor betydning. Og her var der andre der flyttede spillet uden for reglerne, først.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, butt-head said:

 

Når jeg bliver urimeligt behandlet i kampens hede render det af og til af med temperamentet også for mig.

 

Du blev jo ikke urimeligt behandlet?

1 hour ago, butt-head said:

Da jeg ikke kan omgøre admins status er der vel ikke tale om en trussel?!

Derfor skal du stadig ikke sige sådan noget. Vi tager det som en trussel, at du gør meget ud af det

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes, at det er urimeligt, at der bliver raidet med så kort mellemrum. Det er udenfor reglernes §2.9.

Derfor er jeg nødt til at forsvare mig - også udenfor reglerne. Det er en fejl. Men det er derfor jeg gør som jeg gør.

 

Da jeg ikke har medbestemmelse her, er der vel ingen grund til at tage mit udsagn så alvorligt.

 

Det havde været mere rimeligt om dem som bryder reglerne først for skideballen.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, DetBareMads said:

Vil du fortsætte? @butt-head

Ja Mads, jeg vil gerne fortsætte.

Politiet laver politi raid. Ifter vi har skudt dem vender de tilbage (uden og kalde politi raid) inden for mindre end 15 minutter.

Det kan bekræftes af loggen.

Dermed mener jeg, at de bryder NLR. Hvad mener du om det, i forhold til reglerne?

Det er først her jeg bryder NLR, ved at skyde fra spawn.

 

Jeg beskyldes for propabuse - kan I bevise det?

Jeg kan oplyse, at jeg ikke har propabused.

 

Ud over mit noget bitre udbrud, synes jeg I overreagerer og baserer jeres permban på et forkert grundlag. Forløbet op til jeg bryder NLR er ikke taget med i vurderingen.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutes ago, butt-head said:

Ja Mads, jeg vil gerne fortsætte.

Politiet laver politi raid. Ifter vi har skudt dem vender de tilbage (uden og kalde politi raid) inden for mindre end 15 minutter.

Det kan bekræftes af loggen.

Dermed mener jeg, at de bryder NLR. Hvad mener du om det, i forhold til reglerne?

Det er først her jeg bryder NLR, ved at skyde fra spawn.

 

Jeg beskyldes for propabuse - kan I bevise det?

Jeg kan oplyse, at jeg ikke har propabused.

 

Ud over mit noget bitre udbrud, synes jeg I overreagerer og baserer jeres permban på et forkert grundlag. Forløbet op til jeg bryder NLR er ikke taget med i vurderingen.

 

 

Tror tydeligvis ikke du forstår det jeg siger til dig.  Hvis du så lige læser alle reglerne igennem, havde du måske nået til politi reglerne. Der står at du skal vente 15 UDOVER hvis i har gjort en anden ulovlig handling som i havde. Ved ikke hvorfor jeg har banned dig for propabuse, men er 104% sikker på at der har været en grund. Nu kan jeg ikke ligefrem huske den case udenad, da det er 40 år siden. Hvis den straf skal frafalde, skal DU komme med modbeviser, og ikke omvendt.

Som du også selv siger var der EN politimand som brød NLR, og han fik også en straf efter.

Link til kommentar
Del på andre sites

48 minutes ago, DetBareMads said:

Tror tydeligvis ikke du forstår det jeg siger til dig.  Hvis du så lige læser alle reglerne igennem, havde du måske nået til politi reglerne. Der står at du skal vente 15 UDOVER hvis i har gjort en anden ulovlig handling som i havde. Ved ikke hvorfor jeg har banned dig for propabuse, men er 104% sikker på at der har været en grund. Nu kan jeg ikke ligefrem huske den case udenad, da det er 40 år siden. Hvis den straf skal frafalde, skal DU komme med modbeviser, og ikke omvendt.

Som du også selv siger var der EN politimand som brød NLR, og han fik også en straf efter.

Mads, du ved udmærket, at jeg ikke kan bevis at der var to politifolk, i og med jeg ikke har adgang til loggen.

Jeg var ikke politimand. Så den regel du henviser til under politiregler gælder for dem som brød NLR for at raide vores shop. Først med politiraid, for derefter at komme tilbage øjeblikkeligt, hvormed de brød NLR.

Beavis og jeg havde en auto gunshop, der kørte rigtigt fint. Hvorfor skulle vi bryde reglerne og sætte det på spil?

 

Vi kunne dårligt gøre andet da de brød NLR / politiraid, for at få fat i ting - våben og printer som var mange penge værd.

For mig står det klart at du forveksler mig med politifolkene.

 

Du kunne jo vælge at stole på det jeg skriver - det koster ikke noget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altsor hvad jeg kan læse og derefter se på videoen. Syntes jeg ikke det er ok den måde du opføre dig på. Jeg ved godt det er svært og sådan. Men vis du havde slappet af kunne du få talt med admins. Lidt mere om dine ting. Hvis du fik et nej så uddyb dig lidt mere. Hvis det nu er så prøv dag at søg om forkortelse. Af dit ban sig undskyld for hvad du har gjort. OSV 

 

PS. Hvis du gør det så læg lige nogen kræfter i ellers bliver den ikke forkortet

 

;) Ha en go' dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er selvfølgelig ærgerlig over at jeg har brudt reglerne - undskyld for det.

 

Jeg synes stadigvæk straffen er urimelig hård.

Jeg vil igen understrege, at det ikke var mig, der brød reglen først, men blev provokeret af politiet der brød NLR.

 

Jeg synes en tidsbegrænset straf er passende. Så kan I vurdere om jeg har lært noget.

 

Undskyld for balladen og bøvlet.

 

Andreas DK

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, butt-head said:

Jeg er selvfølgelig ærgerlig over at jeg har brudt reglerne - undskyld for det.

 

Jeg synes stadigvæk straffen er urimelig hård.

Jeg vil igen understrege, at det ikke var mig, der brød reglen først, men blev provokeret af politiet der brød NLR.

 

Jeg synes en tidsbegrænset straf er passende. Så kan I vurdere om jeg har lært noget.

 

Undskyld for balladen og bøvlet.

 

Andreas DK

Okay, nu er vi kommet ned i en god tone. Det er godt.

Dog vil jeg nu komme ind på et nyt emne. Der var engang hvor du kontaktede mig på steam altså hvor du addede mig. Kan huske du skrev alle mulige mærkelige ting til mig, og valgte at give mig sviner efter sviner. Og når jeg så ikke lige svarede i 1 min, så valgte du at spamme mig. Du valgte også altid at slette mig, for at at adde mig igen og sige at jeg havde random banned dig og jeg ved ikke hvad.

 

Vil gerne lige vide hvad du siger til dette

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.