Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] UNBAN


KoN3Z

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:40577636

 

Grund: Jeg blev permbanned da jeg aftalte med de spillere der var på serveren at vi skulle have en krig, og så var der en der propblockede mig så jeg gjorde det samme mod ham.
Og jeg synes at det er pænt nederen at blive permbanned da jeg lige har købt VIP igår.,,

Link til kommentar
Del på andre sites

Det jo mass rdm hvis man nakker en masse uden grund også selvom man har aftalt man skal afholde en krig på serverne, det er ikke en acceptabel opførelse.

Ved ikke om det kun er dig der er blevet banned eller om andre også er blevet banned, dog skal Jimboe nok tage sig tid når han kan til at se på ansøgningen, så hurtigt muligst.

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

HaniSkilz

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er bare totalt latterligt at blive banned for noget når alle er enige om at gøre det, men selvfølgelig har i nogle regler som man skal følge......
Men hvis jeg ikke bliver unbanned vil jeg gerne have mine penge tilbage...

Link til kommentar
Del på andre sites

Det startede ikke ud særlig godt.

Jeg får beskeder over Steam om at der er "nogen" der propblocker/rdmer.

 

Jeg joiner serveren og går lidt rundt. Inden for et minut, ser jeg, at du forsøger at propblocke mig og en anden spiller inde ved cardealeren.

Det er ikke en særlig god start. Jeg konkluderer derfor, både fordi du selv lige viste at du ikke kunne følge reglerne, samt ud for logs som vist nedenfor:

 

b68b5cd489034d077c680ba2ccc01bd1.png

At du ikke hørte til herinde.

 

Hvad angår dit rdm kan jeg godt se, at det virker meget ligeligt med drab mellem dig og de andre.

Dit ban er nedsat til en dag.

 

Jeg vil samtidig henvise dig til vores købsbetingelser du accepterede da du foretog et køb.

Et afsnit herfra svarer på dit ønske om refundering:

073c820490f378923528bf8810264044.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.