Dette er et populært indlæg Mester Skrevet 19. Januar Dette er et populært indlæg Del Skrevet 19. Januar ---------------------------- Ingame navn: Mester SteamID: STEAM_0:0:171655941 IRL fornavn: Daniel Alder: 24 ---------------------------- 7 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Patrick Jensen Besvaret 19. Januar Del Besvaret 19. Januar +Rep Tidligere admin så kender til reglerne Giver altid en fair straf om det mod venner eller ej Kan holde hovedet koldt under det svære situationer 😉 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
peps Besvaret 22. Januar Del Besvaret 22. Januar +Rep - Gammel kending! - Tidligere staff! - Flink, imødekommende og energisk. Det er bare få ord som passer godt til dig min ven!☺️ Kæmpe stort held og lykke din vej!❤️ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Farid NOrd Besvaret 22. Januar Del Besvaret 22. Januar +rep lånte mig sin bil (lod mig sidde på forsædet) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nova0912 Besvaret 23. Januar Del Besvaret 23. Januar + Rep Moden mand Tidligere staff Mega aktiv Rigtig flink at snakke med Hjælpsom Held og lykke.. Sry for sent besked 😕 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bavian Besvaret 24. Januar Del Besvaret 24. Januar +rep, jeg oplever dig enormt fair og som en cool dude 😎 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rot Besvaret 26. Januar Del Besvaret 26. Januar +REP - Moden - Flink - Sød - Cute - Hård Militær mand Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mester Besvaret 26. Januar Forfatter Del Besvaret 26. Januar På 19/01/2024 den 9:11 PM , Patrick Jensen skrev: +Rep Tidligere admin så kender til reglerne Giver altid en fair straf om det mod venner eller ej Kan holde hovedet koldt under det svære situationer 😉 På 22/01/2024 den 7:27 PM , peps skrev: +Rep - Gammel kending! - Tidligere staff! - Flink, imødekommende og energisk. Det er bare få ord som passer godt til dig min ven!☺️ Kæmpe stort held og lykke din vej!❤️ På 22/01/2024 den 8:31 PM , Farid NOrd skrev: +rep lånte mig sin bil (lod mig sidde på forsædet) På 23/01/2024 den 6:23 PM , Nova0912 skrev: + Rep Moden mand Tidligere staff Mega aktiv Rigtig flink at snakke med Hjælpsom Held og lykke.. Sry for sent besked 😕 På 24/01/2024 den 8:29 PM , bavian skrev: +rep, jeg oplever dig enormt fair og som en cool dude 😎 1 time siden, Rot skrev: +REP - Moden - Flink - Sød - Cute - Hård Militær mand Tusind tak for det alle sammen ❤️ 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Justin Bieber Besvaret 26. Januar Del Besvaret 26. Januar Vi har valgt at acceptere din ansøgning. Velkommen på holdet. I løbet at kort tid vil du blive kontaktet af en af vores staff og du vil i den forbindelse få din rank. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts