FlyveMaskinen Skrevet Oktober 16, 2023 Del Skrevet Oktober 16, 2023 Ingame navn: Flyvemaskinen SteamID: STEAM_1:0:207610518 IRL fornavn: Lucas. Alder: 14 Bliver 15 den 24. OKT 5 1 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danielbc28 Besvaret Oktober 16, 2023 Del Besvaret Oktober 16, 2023 (rettet) +rep -mega flink -forholdsvis aktiv -god mod alle mennesker Redigeret Oktober 16, 2023 af Danielbc28 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FlyveMaskinen Besvaret Oktober 16, 2023 Forfatter Del Besvaret Oktober 16, 2023 3 minutter siden, Danielbc28 skrev: +rep -mega flink -forholdsvis aktiv -god mod alle mennesker Elskede Daniel! Sætter stor pris på det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TeNtE Besvaret Oktober 16, 2023 Del Besvaret Oktober 16, 2023 Det bliver sgu en neutral rep fra mig af. - Du hidser dig nemt op, har en meget aggressiv tone (Ik fordi du snakker grimt, din tone er bare meget høj) - Du nem at snakke med, hører på folks meninger - Du sku´ meget chilleren at lave RP med 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FlyveMaskinen Besvaret Oktober 16, 2023 Forfatter Del Besvaret Oktober 16, 2023 30 minutter siden, TeNtE skrev: Det bliver sgu en neutral rep fra mig af. - Du hidser dig nemt op, har en meget aggressiv tone (Ik fordi du snakker grimt, din tone er bare meget høj) - Du nem at snakke med, hører på folks meninger - Du sku´ meget chilleren at lave RP med Ved godt jeg kan blive nemt sur. Har også ADHD og det lidt svært og styre når jeg bliver lidt pigesur. Men tak for det 🙂 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ariana Grande Besvaret Oktober 17, 2023 Del Besvaret Oktober 17, 2023 Giver dig desværre et -rep. Du har det med at skrige/råbe af staffs når tingene ikke går din vej, det er ikke det fedeste 😄 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FlyveMaskinen Besvaret Oktober 17, 2023 Forfatter Del Besvaret Oktober 17, 2023 1 time siden, Ariana Grande skrev: Giver dig desværre et -rep. Du har det med at skrige/råbe af staffs når tingene ikke går din vej, det er ikke det fedeste 😄 I know I know det my bad har siddet og trollet lidt inde på serveren og det er jeg selvfølgelig stoppet med. Skal nok forbedre mig 🙂 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
bavian Besvaret Oktober 17, 2023 Del Besvaret Oktober 17, 2023 +rep snakker pænt altid været en guttermand 🙂 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FlyveMaskinen Besvaret Oktober 18, 2023 Forfatter Del Besvaret Oktober 18, 2023 11 timer siden, bavian skrev: +rep snakker pænt altid været en guttermand 🙂 elskede ole tak for det! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicklas0903 Besvaret Oktober 20, 2023 Del Besvaret Oktober 20, 2023 + REP Pisse sjov Meget Flink Sjov og lave rp med. Kan reglerne og kan godt være moden Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FlyveMaskinen Besvaret Oktober 20, 2023 Forfatter Del Besvaret Oktober 20, 2023 Lige nu, Nicklas0903 skrev: + REP Pisse sjov Meget Flink Sjov og lave rp med. Kan reglerne og kan godt være moden Tak for det nicklas du fandme grineren og lave rp med. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
CivilGamers.com//YoloSwagOfYou Besvaret Oktober 20, 2023 Del Besvaret Oktober 20, 2023 +rep God til reglerne Har et fint sprog God rp og har styr på tingene moden 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FlyveMaskinen Besvaret Oktober 20, 2023 Forfatter Del Besvaret Oktober 20, 2023 Lige nu, CivilGamers.com//YoloSwagOfYou skrev: +rep God til reglerne Har et fint sprog God rp og har styr på tingene moden Jo tak Mate!!! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Justin Bieber Besvaret Oktober 20, 2023 Del Besvaret Oktober 20, 2023 Vi har valgt at afslå din ansøgning. Bedre held næste gang. Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger) Ikke moden nok Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Ariana Grande. Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar! 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts