Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - PINK JESSI GAMER


Uncle Max

Recommended Posts

Ingame navn: PINK JESSI GAMER
SteamID: STEAM_0:0:37735856

IRL Navn: Sean
Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja men de server jeg var admin på kan jeg ikke finde mere det er i Gmod og Arma3.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil høre hver side af sagen.

Hvis det er nogle jeg kender er de nogle andre for mig i en case og jeg vil se/høre hver side af historien og vil være fair for alle.

Jeg elsker at spille RP meget.

Der har været nogen gange hvor der ikke er en admin/mod på hvor alle bryder regler og jeg vil godt sætte en stopper for det.

Jeg vil hjælpe alle selv begynder.

Jeg bliver ikke sur på folk hvis de sviner mig til men jeg er har prøvet at blive sur og det hjælp ikke så jeg gør mit bedste for ikke at blive sur.

Hvis jeg gør noget dum vil jeg sige det for jeg tager det som en mand.

Jeg vil gøre mit bedste for at være en god venner/mod og vil prøve at alle skal være glade for mig og de andre.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja og bruger det på single server og med mine venner når vi spiller Gmod.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Jeg bruger min mic når jeg kan og når jeg skal og er født dansker der nok nogle ord jeg ikke kan stave til.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag: fra 14:45 til 20:00

Tirsdag: fra 13:30 til 20:00 men det kommer til at skifte den 4 Oktober til 14:00 til 20:00 

Onsdag: fra 14:00 til 20:00

Torsdag: fra14:45 til 20:00

Fredag: fra 14:45 til 02:00

Lørdag: fra 14:00 til 02:00

Søndag: fra 14:00 til 20:00

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Nej det syndes jeg ikke.

 

Mvh. Sean/PINK JESSI GAMER

Link til kommentar
Del på andre sites

 

-REP

 

  • Ekstremt inaktiv
  • Brug lige en halv time mere eller en hel på ansøgningen
  • De understreger som @Willy også siger gør teksten meget svær at læse

HELD OG LYKKE STADIGVÆK! 

 

//Jakob Unknown//

Det skal jeg nok hvis den ikke bliver accepteret men tak

 

PINK JESSI GAMER

 

Kan du ikke lige fjerne understregerne?
Det gør det virkelig svært at læse :D

Jov det skal jeg nok @Willy

 

PINK JESSI GAMER

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.