Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Mickey Mus


 Del

Recommended Posts

 

In-game navn: Mickey Mus
 

SteamIDSTEAM_0:0:213945594
 

Alder: 20

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg ønsker at være en del af politiledelse eftersom jeg elsker at spille betjent og lægger mit fulde engagement der, jeg ønsker at kunne udvide mine muligheder i politiet og kunne foretage nogle fornuftige valg samt skabe en styrke af de bedste der er tilgængelig. Jeg har godt kendskab til politiet samt den administrative del i form af ledelses føring. Jeg kunne se mig se gøre en lille forskel eftersom jeg til dagligt driver egen virksomhed så ved hvordan det er og føre et team og få tingene til at fungere.

 

Jeg er god til at lære fra mig, alt det jeg nu kan! Jeg har et større timetal i gmod og de fleste på stavox hvor af jeg kan bruge den erfaring til nogle konstruktive ting.
Har god mulighed for at guide folk og lære dem de generelle ting! Jeg er meget hands on som betjent, jeg laver en del og er rimelig aktiv samt udfører det gerne som et team med folk hvilket er den fordel senere hen.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne skabe et fællesskab hvor der er plads til de hardcore betjente også de ny udklægget folk i styrken, jeg vil sørge for folk får lært systemet, vi får et godt forstående og konstruktivt, samt effektivt politikorps hvor alle har en mulighed for at kunne byde ind! Jeg ønsker at vise at politistyrken kan køre godt uden den største magt brug samt give folk muligheden for at kunne tage initiativ under normal patruljering! 

Vil opnå at folk kommer til at arbejde efter et ordsprog jeg fortæller mig selv daglig "Selv i ordbogen, kommer arbejde før succes"!


Jeg vil sørge for den fremtidig styrke fremgår.
-Stærk fagligt og fysisk.
-Ingen troll, dog mere seriøsitet.
-En styrke med initiativ samt struktur!
-Forstående betjente
-Hurtige til at reagere og handle
-Samarbejds villige og langt fra nazi!
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Nej ik på nuværrende tidspunkt!

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.