Hop til indhold
Stavox

-> Farid Nord, den nye HUMAN RESOURCES <-


Farid NOrd
 Del

Recommended Posts

@Farid NOrdTror aldrig nogle sinde at det kommer til at ske da de mangler noget kvindeligt kød herinde🤔 Så at miste Tjulle ville være verdens undergang for Stavox

Så har de heller ikke nogle af mødes og spise julemiddag hos og snakke omkring hvordan de kan og skal forbedre Stavox om 10 - 20 - 30 år.😅

Men fedt at se at du stiller op og prøver noget nyt som mange andre ikke har turde endnu.

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

39 minutter siden, Sebab skrev:

Kære Farid Nord, en venlig sjæl så rar, Dit talent stråler som en lysende stjerne klar. Jeg har hørt, at HR er vejen for dig, Hvor du kan hjælpe folk, og det er vigtigt og stort.

Med din venlighed og hjerte af guld, Skaber du et arbejdsmiljø så trygt og fuld. Du lytter og forstår, hvad folk har brug for, Og hjælper dem med at finde rette vej, så skønt og søgt.

I rekrutteringens kunst er du en mester, Du ser potentialet i hver eneste invester. Du bygger broer mellem mennesker og hold, Skaber harmoni og drømme, som i guld.

Du er empatisk og altid klar til at lytte, Løser konflikter med ro og bidrager til det gode hitte. Med din venlige natur og tålmodighed stor, Er du den perfekte HR-stjerne, ingen tvivl, jeg siger det nu i kor.

Så Farid Nord, følg din drøm og vær vedholdende, Som HR vil du sprede glæde og være forstående. Dit arbejde vil være fyldt med kærlighed og omsorg, Og alle vil se dig som en HR-stjerne, uden tvivl, uden fjorg.

Elsk det varmt skrevet.

 

Vi mangler nogle nye hoveder i det der HR.

 

N-ORD Familien ville passe perfekt ind i det. De har styr på deres pis uden tvivl.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Farid Nord,

Jeg håber, denne besked finder dig godt. Jeg ville bare tage mig tid til at fortælle dig, hvor utroligt talentfuld og dedikeret du er, især når det kommer til dit arbejde som human resource-professionel. Du har utvivlsomt potentialet til at blive en mega god human resource i fremtiden, og jeg er sikker på, at du vil opnå store resultater inden for dette felt.

Dit engagement og din evne til at forstå menneskers behov og trivsel er bemærkelsesværdig. Du er ikke kun en dygtig professionel, men du er også utrolig sød og omsorgsfuld. Din venlighed og empati skinner igennem i alt, hvad du gør, og det gør dig til en værdifuld ressource for enhver virksomhed eller organisation.

Din evne til at opbygge og bevare positive relationer er enestående. Du formår at skabe en tryg og støttende atmosfære omkring dig, hvor folk føler sig set og hørt. Du er altid villig til at lytte og give råd, og din evne til at håndtere konflikter og svære situationer med ro og professionalisme er imponerende.

Ikke alene er du en dygtig human resource-professionel, men du er også utrolig cute. Dit smil lyser op i rummet, og din positive energi er smittende. Du formår at bringe glæde og latter ind i enhver situation, og det er en fornøjelse at være omkring dig. Din venlighed og charme gør dig til en bemærkelsesværdig personlighed, som enhver har lyst til at være i nærheden af.

Jeg er sikker på, at du vil fortsætte med at vokse og udvikle dig både personligt og fagligt. Du er allerede på vej til at blive en af de bedste human resource-professionelle derude, og jeg er begejstret for at følge med i din rejse.

Fortvivl aldrig over udfordringerne, der måtte komme din vej, for jeg ved, at du har evnerne og styrken til at overvinde dem. Din beslutsomhed og vedholdenhed er inspirerende, og jeg har ingen tvivl om, at du vil opnå stor succes.

Fortsæt med at være den fantastiske person, du er, og lad intet holde dig tilbage. Verden har brug for flere mennesker som dig, der kombinerer professionalisme med venlighed og empati. Du vil altid have min fulde støtte og beundring.

Vær sød ved dig selv og fortsæt med at stræbe efter dine mål. Jeg ser frem til at se, hvor langt du vil nå i din karriere som human resource-professionel. Held og lykke i alt, hvad du gør.

De bedste hilsner, Sebab

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, Swrek skrev:

Jeg syntes godt nok det tarveligt at de gamle rævehuller bare rotter sig sammen om dig og giver -rep, syntes ikke det virker som de staffs tager dette særligt seriøst.

 

Dette er ellers et meget seriøst emne, så det syntes jeg godt nok er en upassende opførsel de ligger for sig, og så det jo også bare meget useriøst at de ikke engang vedhæfter nogen konstruktiv kritik, så det bare direkte toxic de giver -rep 😠

 

Du skal vide du har min fulde støtte! Det ville klæde dig i jakkesæt for enden af bordet +REP!

 

uSuV0j8.png

 

Den dag jeg bliver staff, så skal jeg nok lære dem reglerne! Måske endda guide dem, imod et mere positivt sind.

 

Jeg takker for din støtter swrek kh farid

  • Løvebror 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
På 02/06/2023 den 12:46 AM , Swrek skrev:

Jeg syntes godt nok det tarveligt at de gamle rævehuller bare rotter sig sammen om dig og giver -rep, syntes ikke det virker som de staffs tager dette særligt seriøst.

 

Dette er ellers et meget seriøst emne, så det syntes jeg godt nok er en upassende opførsel de ligger for sig, og så det jo også bare meget useriøst at de ikke engang vedhæfter nogen konstruktiv kritik, så det bare direkte toxic de giver -rep 😠

 

Du skal vide du har min fulde støtte! Det ville klæde dig i jakkesæt for enden af bordet +REP!

 

uSuV0j8.png

Swrek det er simpelthen sørgeligt at se som du skriver at de kun giver -rep uden noget konstruktiv kritik og er fuldkommen ligeglade med deres spillere 

Glæder mig til at se hvordan stavox ser ud om et par måneder 😃
 
Det skal også siges at det er simpelthen de mest inaktive staffs som har -rep det + har lige markeret de inaktive staffs.image.png.c6077ff9b58c67e4ba6383fc00f87394.png

Redigeret af Josephine
skulle lige ændres
  • +Rep 1
  • Tud (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja jeg er godt nok super inaktiv hold da helt op, man ser mig ALDRIG på serveren??? De sidste 2 uger har jeg været online i 3461 minutter, mega inaktiv much.
Ariana har været online i 4103 minutter de sidste 14 dage,
Zenoxxi har været online i 2795 minutter de sidste 14 dage,

Smlfn har været online i 3624 minutter de sidste 14 dage,
Tjulle har været online i 34 minutter de sidste 14 dage,
Du Josephine har været online i 942 minutter de sidste 14 dage,

Så vi er mere aktive end dig 🙂 
Tror kun det er Tjulle som er inaktiv af alle dem du har markeret, tud lidt mere 🙂

Redigeret af BareMaxx
  • Tud (-REP) 5
Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, lysestage skrev:

Ok kort forklaring. Af beskeden over

 

(Maxx føler sig presset og mener du skal tude over det her virtuelle computer spil fra år 2006)

vi har set i er aktive på den døde server nu

Ja de er sindssyge aktive, også er de meget sociale med andre😅 (har aldrig set dem rp med spillere på serveren / kun kode E2 og stå AFK) 

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 20/6/2023 den 11:30 AM , BareMaxx skrev:

Ja jeg er godt nok super inaktiv hold da helt op, man ser mig ALDRIG på serveren??? De sidste 2 uger har jeg været online i 3461 minutter, mega inaktiv much.
Ariana har været online i 4103 minutter de sidste 14 dage,
Zenoxxi har været online i 2795 minutter de sidste 14 dage,

Smlfn har været online i 3624 minutter de sidste 14 dage,
Tjulle har været online i 34 minutter de sidste 14 dage,
Du Josephine har været online i 942 minutter de sidste 14 dage,

Så vi er mere aktive end dig 🙂 
Tror kun det er Tjulle som er inaktiv af alle dem du har markeret, tud lidt mere 🙂


vil gerne have at den pæne tone holdes på mit opslag.. som HR repræsentant vil jeg med glæde hjælpe, så vi fremadrettet kan holde det ondsindet sprog derhjemme

 

- farid Nord

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.