Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Biolzi


 Del

Recommended Posts

På 29/05/2023 den 8:20 PM , biolzi2400 skrev:

In-game navn: Biolzi

 

SteamID: STEAM_0:1:532037624

 

Alder: 25

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: skal være en del af ledelsen, da jeg har erfaring med at være betjent. Og hjælper altid styrken vis der brug for hjælp. Jeg er meget betjent og behandler alle folk ens. Ønsker rigtig meget og blive en del af styrken da jeg tit er betjent og syntes mange er useriøse. ( og ved godt hvordan jeg har været, og hvordan jeg er når jeg ikke er betjent. Men ville selv mene når jeg er betjent er jeg 100% seriøs og en helt anden spiller)

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Ville gerne være med til at skabe en god politistyrke der gør sit job ordenligt. Syntes det pænt nederen og være betjent når der ikke er vice på, da der alt for mangen der troller og ikke tager det seriøst. Jeg ville være med til at gøre at politistyrken er så seriøst som muligt, og alle syntes det sjovt og være betjent. Jeg ville være med til at opnå noget godt RP og nogle seriøse betjente. jeg vil tage alt kritikhvis nogle af mine kollegaer får ballade eller ikke opfører sig ordentligt ude på gaden.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: ikke umuligbart er tit online og er tit betjent. Så i ville havde en aktiv vice 

+rep 

Er aktiv 

Er venlig

Er moden 

Er ansvarsfuld

Held og lykke Biolzi 

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/5/2023 den 8:28 PM , Thor Poulsen skrev:

kæmpe +REP her fra

 

-rigtig god som betjent 

-har styr på sine ting som betjent

-altid venlig og seriøs

-meget seriøs når han er betjent

Takker😘

På 29/5/2023 den 8:30 PM , Pumpe skrev:

Endnu større +REP

 

- Kender reglerne som betjent

- seriøst politiarbejde

- venlig tone og holder styr på spillerne som betjent. 

Kan godt se biolzi som vice 😉

Takker😘

På 29/5/2023 den 9:00 PM , Betjuf skrev:

+REP

- Seriøs i sit arbejde

- Er god til faktisk at lytte til andre betjente, både i form af demote, oprangeringer og andre ting.

- God tone overfor andre betjente

 

 

- Good luck Mr Pat

Takker😘

17 timer siden, sisse skrev:

+Rep

 

-er aktiv 

 

-er moden 

 

-er sød og rar

 

Held og Lykke min egen lim sniffer 😘

Takker😘

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.