Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hugo Bongo


Hugo Bongo
 Del

Recommended Posts

Lige nu, lysestage skrev:

-Rep

 

jeg har haft nogle virkelig lange cases med dig derfor bliver det et -Rep 😉

Hej Lysestage

 

Tror aldrig jeg har været i case med dig på noget tidspunkt. Men det helt iorden 🙂

 

God dag

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Plys skrev:

+REP 

 

- Tidligere staff 

 

- Kan reglerne

 

- Flink at snakke med

 

- hjælpsom 

 

1 time siden, poulsen skrev:

+rep
 

  • Moden 
  • God attitude 
  • Styr på reglerne 
  • Flink 
  • Tidligere staff 

Held og lykke! Fra din elskede Poulsen ❤️

Tak for det ❤️

  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

+REP 

Hej Hugo 

 

Jeg synes helt klart at du skal tilbage som staff din evne til at træffe de rigtige beslutninger og være fokuseret på retfærdighed vil gøre dig en fremragende kandidat som staff du er altid hjælpsom og din evne til at håndtere udfordrende situationer med ekstraordinær ro og professionalisme Du udviser eksemplarisk ansvarlighed i alle dine handlinger uanset om det drejer sig om at løse konflikter, eller håndhæve serverns regler det er ihvertfald hvad jeg synes er bemærkelsesværdige fra sidste gang du var staff og jeg tænker klart at du stadig har de samme færdighed

 

 

Held og lykke  

Mvh Pikachu  🙂

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

52 minutter siden, Pikachu12 skrev:

+REP 

Hej Hugo 

 

Jeg synes helt klart at du skal tilbage som staff din evne til at træffe de rigtige beslutninger og være fokuseret på retfærdighed vil gøre dig en fremragende kandidat som staff du er altid hjælpsom og din evne til at håndtere udfordrende situationer med ekstraordinær ro og professionalisme Du udviser eksemplarisk ansvarlighed i alle dine handlinger uanset om det drejer sig om at løse konflikter, eller håndhæve serverns regler det er ihvertfald hvad jeg synes er bemærkelsesværdige fra sidste gang du var staff og jeg tænker klart at du stadig har de samme færdighed

 

 

Held og lykke  

Mvh Pikachu  🙂

Tak for det Pikachu  ❤️

Redigeret af Panda1908
Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Nova0912 skrev:

+ Rep

Du er tidligere staff

du er en sød og sjov person når du sidder på serveren

du er aktiv

du er moden til jobbet

 

og så slutter jeg af med et held og lykke herfra 🙂

 

- Novaaa

Tak for det nova ❤️ og Ilm 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Ariana Grande.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.