Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mangel på Variation i biler.


Wang Chang
 Del

Recommended Posts

Hey guys, jeg har lagt mærke til, at der er mega mangel på biler, som man kan købe. Det er træls, fordi biler er det eneste, som man kan beholde på serveren, og derfor er det vigtigt at have flere muligheder. Det bliver lidt kedeligt i længen med nye de samme biler hele tiden. Men problemet er, at der ikke er kommet nogen nye biler i de sidste lange stykke tid! Og det gør det ret kedeligt i længden. så det kunne være fedt at se om de kan fikse det og få nogle nye biler ind på serveren. Det ville være fedt at få noget nyt og spændende at køre rundt i! Correct me if jeg er den eneste som syntes det her er et problem(:

#MakeStavoxGreatAgain

Redigeret af Wang Chang
Link til kommentar
Del på andre sites

"Vi ved godt at du sikkert rigtigt gerne vil have en Fiat Multipla ind, men vi har simpelthen ikke brug for forslag til specifikke biler vi skal tilføje. Vi skal nok selv finde biler at sætte ind, når vi føler der skal flere biler ind." 

kh staff teamet (jeg er uenig i ovenstående)

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.