Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Lolly


AsbjornTarlev (T)
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: AsbjornT
Staff ingame navn: Lolly

Tidspunkt for hændelse:

24-03-2023 15:53
Forklar situationen:

 

Jeg har som betjent stoppet en bil der køre hazarderet. Passageren i bilen løber væk, på tråds af blink, sirener og "stop".  Han får en bøde han ikke betaler og bliver derfor arrested.  

 

 

Lolly kommer som staf, meget flabet, afbryder, og giver jobban for "RDA".  - For noget jeg på ingen måde ville mene var rda
 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Asbjorn
Jeg kiggede ghostscenen igennem, og i den ligner det ikke at Kai har nogen som helst chance for at høre hvad der bliver sagt, han hopper ud af bilen når han har chancen efter at der er blevet begået kriminalitet og har derfor ikke gjort noget galt. Du må derfor ikke arrestere ham. Jeg spurgte om du havde det klip der kan modsige ghost scenen, da det tit er en smule buggy, men da du ikke havde var jeg nød til at gå udfra hvad den siger.

Jeg syntes ikke selv jeg har været flabet eller afbrudt dig, tvært imod bad jeg dig om at stoppe med af afbryde mig da jeg havde svært ved at få et ord indført uden at blive afbrudt.

Venlig hilsen
Lolly

Link til kommentar
Del på andre sites

Beklager det sene svar.


@Lolly Du mener at passageren ikke kunne høre betjenten sige "stop"?
Tænker måske det er lidt underligt at man bare løber væk, når man lige er blevet stoppet af politiet, det er vel en indikation på flugt?

Redigeret af BareMaxx
Link til kommentar
Del på andre sites

På 30/03/2023 den 8:33 PM , BareMaxx skrev:

Beklager det sene svar.


@Lolly Du mener at passageren ikke kunne høre betjenten sige "stop"?
Tænker måske det er lidt underligt at man bare løber væk, når man lige er blevet stoppet af politiet, det er vel en indikation på flugt?

Jeg kiggede bare på det som om at han prøvede og komme væk fra kriminaliteten. Det er jo heller ikke ham der er blevet stoppet, men føreren af bilen. Da jeg snakkede med passageren og lyttede på ghost scenen lød det fuldstændig som om at han bare prøvede og komme væk fra kriminaliteten og at han på ingen måde vidste at han skulle stoppe for politiet (da han ikke var blevet informeret om det)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker umiddelbart at det giver mening at man bliver i området, hvis man er med i en bil der bliver stoppet i stedet for at løbe væk.

Ud fra det der er skrevet her, mener jeg ikke at spilleren skulle have været unarrestet og du AsbjornT ikke skulle have haft modtaget et jobban. Jeg har ikke set ghostscenen så jeg vurderer ud fra klagens indhold.

Vi beklager episoden, vi vil tage en snak med Lolly vedrørende dette snarest muligt.

Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.