Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hiryo bryder nlr efter at blive dræbt i raid og sviner mig til efterfølgende

Recommended Posts

Dit in-game navn: Thor Poulsen

Spillerens in-game navn: Hiryo

Dit SteamID: STEAM_0:1:103698893

Spillerens SteamID: STEAM_0:1:34532978

Tidspunkt for hændelse: 4:25 

Hvilke regler er blevet brudt: regl 2,4 og regl 1,1 

Hvad skete der: Mig og Flænser er igang med at raide en base ved bunkeren vi for dræbt 2 som er Hiryo or en anden da vi kommer igennem alle smart doors ind til basen kommer hiryo og den anden som vi lige har dræbt tilbage og bryder derved NLR og efterfølgende svinder Hiryo mig til flere gange  

Beviser: NLR BRUD https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/10itZP7q5G2LWW/d1337NvQrC8N?invite=cr-MSx2eWgsOTc0Njk4Nyw           sviner mig til her https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/10ihplZzfNEClk/d1337cJkc2km?invite=cr-MSxGbk0sOTc0Njk4Nyw

Link til kommentar
Del på andre sites

• Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.

Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Thor, jeg kan godt se det ikke har været særlig fedt det her. med de klips du har sendt, vil jeg lige selv også se en ghostscene også får jeg vendt tilbage hurtigst muligt 🙂

Hej igen Thor! Jeg har givet en passende straf til Hiryo. Dog har jeg faktisk kun valgt at straffe ham for NLR bryd. Der jeg kiggede mere på ghostscenen, så kunne jeg godt forstå hvorfor han måske svinede jer til. Dig og Flænser skal heller ikke selv opsøge ved at snakke grimt til ham og prøve at få noget ud af det, og derfor så jeg ingen grund til at straffe ham for det også. 🙂

Tak for din request, så må du have en rigtig god dag!

Redigeret af Ariana Grande
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

• Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.