Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Deagle Mester


 Del

Recommended Posts

In-game navn: Deagle Mester

 

SteamIDSTEAM_0:1:158268564

 

Alder: 18

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?:

Jeg skal være en del af ledelse da jeg gerne vil hjælpe folk som har brug for hjælp og svar på folks spørgsmål. Jeg kan godt lide og hjælpe folk både betjente og borger med problemer for at løse dem og sørger for at betjente har et godt sammenhold og synes det er sjovt og være betjent

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?:

Jeg vil gerne opnå en styrke som består af folk som kan lave arbejde og have det sjovt samtidigt

-En styrke hvor folk kan samarbejde om at holde byen sikker for folk der bliver skudt og folk ikke køre for hurtigt

-Hvor folk kan sjældne mellem sjov og arbejde

-en styrke hvor kan kun hygge sig

-samtidig vil jeg gerne opnå en styrke hvor alle føler sig velkommen

-og jeg vil også opnå en styrke hvor folk kan få hjælp til deres problemer om det er andre betjente eller borgerene med det ene eller andet

 

 

 

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: jeg har fri klokken 12:30 alle hverdage og kan være på fra 13:00 til sent på aftenen  (og hver anden weekend skal jeg i skole fra 7-12)

  • -Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

-Rep
Jeg mener ikke du høre til i ledelsen fordi:
Du virker umoden af din alder 
Du virker ikke til og have særlig meget styr på tingene 
Og du lugter lidt af tortilla chips 

Redigeret af Giraff
  • +Rep 1
  • Sjovt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.