Hop til indhold
Stavox

[Afslået] OpK


OpK
 Del

Recommended Posts

Kæmpe stort  +Rep!?!?!!!

 

- opk ved præcis hvordan det fungere 

 

- i skal.  Vælge opk fordi han har massere af timer og års effaring på serveren opk er sjov og han er meget moden. så det er især et stort plus. Kunne sagtens se opk som staff igen : ) 

 

held og lykke

Mvh jens

Redigeret af lysestage
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

Jeg har spillet meget på serveren og har bare indset at han bliver meget sur/toxic hvis ikke han får ret. Han jailer alle der rør sig, det samme med bøder. 

Er helt sikker på når det ikke sker er han en virkelig flink fyr. 

  • Sødt 1
  • -Rep 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

19 timer siden, Andemanden skrev:

-rep

 

Jeg har spillet meget på serveren og har bare indset at han bliver meget sur/toxic hvis ikke han får ret. Han jailer alle der rør sig, det samme med bøder. 

Er helt sikker på når det ikke sker er han en virkelig flink fyr. 

 

De gange vi har stødt på hinanden mens jeg har været politi, har du hver gang forsøgt at stikke af, ellers har du kørt rigtig hazaderet. Hvis man kigger på sådanne situationer i forhold til RP, kan det godt være jeg har virket "sur", men det ville en betjent med 100% sikkerhed også være i virkeligheden.

Jeg er altid retfærdig i alle mine handlinger, og jeg bryder ingen regler når jeg er politi.

Så den der med at skrive jeg jailer alle der rør sig, det er jo ikke sandt. Umiddelbart tror jeg vi er kommet ind på den forkert fod med hinanden, derfor du har den opfattelse af mig, som slet ikke er repræsenteret fra alle andres perspektiv.

Men anyway, tak for din feedback det er taget til eftertanke 🙂

// OpK

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

-NEUTRALT rep

 

-Overordnet set en super flink fyr dog synes jeg efter du kommet ind på serveren igen har din adfærd været lidt trollende og det er lidt sjovt hvordan din adfærd skiftede fra troll/toxic til flink lige så snart staffansøgningerne åbende sig

 

 

Er sikker på du kunne bliver en god staff igen bare ikke lige den her gang alt held og lykke til dig tho 

 

❤️

  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

Redigeret af BareMaxx
Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.