Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Kraftige karsten


mikkelsmolf
 Del

Recommended Posts

In-game navn: Kraftige karsten

 

SteamID: STEAM_0:0:64758374

 

Alder: 17

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?: Fordi jeg er en super god betjent og yderst engageret. jeg kan politi reglerne i hovede og røv. Jeg er klar på at fri stille alle de betjente som troller og ikke udføre et ordentligt stykke arbejde!

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?: Jeg vil gerne opnå en bedre politi styrke. jeg kommer her for at opnå politi styrelsen og holde ro og orden med alle de kriminelle på serveren.

 

Anden relevant information om dig, du synes vi skal vide?: NEJ

Redigeret af mikkelsmolf
  • +Rep 6
  • -Rep 2
  • Dum 1
  • Løvebror 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Har du noget konstruktiv kritik, som du uddybe med istedet for bare skrive "kæmpe ultra" "-rep" så må gerne skrive hvad grunden til dit -rep er, så jeg kan lave om på det som du mener jeg ikke gør ordenligt.

På 24/02/2023 den 8:01 PM , Cqmbo skrev:

Husk at følg skabelonen, din titel skal kun indeholde dit in-game navn.

Overstående kommentar
^

I
I
I
I

  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

Din ansøgning til Rigspolitiet er blevet afvist. Bedre held næste gang.

 

De mest almindelige årsager til, at din ansøgning bliver afvist, er, at du enten ikke har fået nok stemmer, eller at din ansøgning ikke har været kravopfyldende.

 

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig for mere information.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.