TeNtE Skrevet 23. Februar Del Skrevet 23. Februar Når jeg prøver at føre en gunshop med E2, f.eks protein E2'en, vil våbnet ikke spawnes når man køber det? Det virker fint for min ven, men ikke for mig? Har jeg glemt at slå noget til? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ZeNoxXi Besvaret 23. Februar Del Besvaret 23. Februar Har du selv haft våbnet i inventory og spawnet det fra din inventory? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TeNtE Besvaret 23. Februar Forfatter Del Besvaret 23. Februar (rettet) 1 time siden, ZeNoxXi skrev: Har du selv haft våbnet i inventory og spawnet det fra din inventory? Jep, har også prøvet diverse forskellige E2'er, og virker ikke Redigeret 23. Februar af TeNtE Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TeNtE
Når jeg prøver at føre en gunshop med E2, f.eks protein E2'en, vil våbnet ikke spawnes når man køber det? Det virker fint for min ven, men ikke for mig? Har jeg glemt at slå noget til?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts