Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage - Lolly


Abdi Nord
 Del

Recommended Posts

Dit ingame navn: Abdi Nord
Staff ingame navn: Lolly
Dit SteamID: STEAM_0:1:34962950
Staff SteamID: STEAM_0:1:244727434
7Forklar situationen: Jeg laver /mug på Abdi fri et eller andet (idk hans navn), og idet jeg laver mug tager Fake Abdi sin gun frem og skyder mig med det samme. Jeg caller derefter på admin da Fake Abdi har brugt chatten til at vide at jeg muggede ham. Lolly tjekker så ghostscene og kan se at Fake Abdi tager gun frem præcis samme tidspunkt som mig. Jeg forklarer så Lolly at han jo har brugt chatten til at aflæse at mugget var begyndt, men Lolly mener at han har haft umenneskelige superhelte reflekser og taget våbnet frem på præcis samme tid som mig og skudt mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Abdi

Vores ghost system opdaterer informationer 3 gange i sekundet, og derefter smoother det ud.

De information jeg kan se, viser derfor at i trækker det samtidig, det kan være et tilfælde, eller at han har en bind til det som han nemt kan trykke på. Jeg ville have snakket med den anden Abdi men han var leavet, fordi du ikke havde noget video bevis var der ikke noget jeg kunne gøre.

Redigeret af Lolly
Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan desværre ikke bevise 100%, at han har gået efter chatten, og derfor kan vi ikke straffe for det.
Det virker ret sandsynligt, at Abdi har kigget i chatten, ud fra at i trækker våben på hinanden på samme tid. Men i denne situation vil Lolly ikke kunne gøre andet, end at kontakte Abdi ingame og snakke med ham om det. Men idet, at han ikke længere var inde på serveren, var det jo ikke så nemt.

 

Alt i alt, synes jeg ikke at Lolly har gjort noget forkert, andet end at han måske godt kunne have givet dig dine ting tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.