Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests på Deagle Mester


JNexoKnight
 Del

Recommended Posts

Dit in-game navn: JNexoKnight
Spillerens in-game navn: Deagle Mester
Dit SteamID: STEAM_0:1:419153580
Spillerens SteamID: STEAM_0:1:158268564
Tidspunkt for hændelse:ca 14.55-13.05
Hvilke regler er blevet brudt: failbase og misbuge af at efterlys folk og rda
Hvad skete der: og skal have min bil ud af indpond og da han e2 ikke vikker pm jeg ham han svar ikke jeg laver et 112 opkal og at jeg ikke kan få min bil ud og han skal komme og fiks det og derefter  vælger at efterlys mig for misbrug af 112 og derefter og komme han hen til pd og arreste mig og så giver han mig min bil igen og er sur over at jeg skal ned og hak 
Beviser: https://medal.tv/games/garrys-mod/clips/T7QXtNmMHKm3e/d1337skZRWUE?invite=cr-MSxPamQsMzYwMzkxMiw

1210223892_Skrmbillede2023-01-31131210.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af Nichzar

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, JNexoKnight. Tak for at du rapportere denne hændelse til os. Ud fra hvad jeg kan se prøver du at komme i kontakt med Deagle Mester men I din første besked skrev du "fik dit pd" hvilket ikke giver mening i mit hoved, du beskriver heller ikke rigtigt problemet ved PD-Basen. I stedet for at lave et 112 opkald kunne du istedet skrive problemet med PD-Basen i en fin pm og vente til Deagle Mester besvare. Jeg tænker umiddelbart at jeg tager en snak med Deagle Mester omkring PD-Basen så den til næste gang er funktionel. Men iforhold til dit arrest modtager han ikke noget fordi at da du valgte at misbruge 112 ved at skrive unødvendige beskeder som du sagtens kunne havde skrevet i en fin pm.

Jeg har taget en snak med Deagle Mester og han er inforstået med at PD-Basen til næste gang skal være funktionel, hvis ikke vil han modtage en straf. Du må fortsætte god aften.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.