TUI Skrevet Januar 23, 2023 Del Skrevet Januar 23, 2023 Hej Jeg synes lidt at der mangler en grund til at stoppe folk fra at flygte fra fængslet når man er politi. Derfor tænkte jeg at man måske kunne give en lille portion penge til bank boksen for hver fange der kom ud af fængslet ved at hakke metal. Det behøver ikke at være mange penge, tænkte omkring de 1000kr. per fange. Hvad tænker i andre? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kagen Besvaret Januar 23, 2023 Del Besvaret Januar 23, 2023 Jeg synes det er lidt vildt for meget lort de fanger får i det fængsel. Synes ikke de laver andet end at flygte. Personligt giver det ingen mening for mig at de får alt muligt lort hele tiden Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BareMaxx Besvaret Juni 24, 2023 Del Besvaret Juni 24, 2023 Det her forslag tænker jeg vil resultere i at der er én betjent der løber rundt i byen og arrestere folk, hvor resten af styrken står i fængslet og holder øje med at fangerne flygter. Tænker ikke at dette er et ønsket scenarie. Dog vil jeg give @Kagen ret, fangerne får ufattelig mange ting. Jeg synes personligt selv at chancen for at få våben og lockpick / keypadcrackers skal sættes ned, også fordi så er de kriminelle mere "bange" for at komme i fængsel, fordi de ved at de ikke nemt kan komme ud igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aske Besvaret August 6, 2023 Del Besvaret August 6, 2023 Drop chancerne for våben er blevet ændret her med den sidste update. Vi kommer ikke til at genere penge til bankboksen for at holde fangerne i fængslet, politiets job er at sikre fangerne i fængslet sidder deres straf ud, ikke modtage profit for det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts