Hop til indhold
Stavox

[Solved] forslag til fængsels opdatering


TUI
 Del

Recommended Posts

Hej

Jeg synes lidt at der mangler en grund til at stoppe folk fra at flygte fra fængslet når man er politi. Derfor tænkte jeg at man måske kunne give en lille portion penge til bank boksen for hver fange der kom ud af fængslet ved at hakke metal. Det behøver ikke at være mange penge, tænkte omkring de 1000kr. per fange.

Hvad tænker i andre?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 5 months later...

Det her forslag tænker jeg vil resultere i at der er én betjent der løber rundt i byen og arrestere folk, hvor resten af styrken står i fængslet og holder øje med at fangerne flygter.
Tænker ikke at dette er et ønsket scenarie.

Dog vil jeg give @Kagen ret, fangerne får ufattelig mange ting. Jeg synes personligt selv at chancen for at få våben og lockpick / keypadcrackers skal sættes ned, også fordi så er de kriminelle mere "bange" for at komme i fængsel, fordi de ved at de ikke nemt kan komme ud igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Drop chancerne for våben er blevet ændret her med den sidste update.
Vi kommer ikke til at genere penge til bankboksen for at holde fangerne i fængslet, politiets job er at sikre fangerne i fængslet sidder deres straf ud, ikke modtage profit for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.