Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] en Klager på mrmikkel fra foxsis


Recommended Posts

Dit SteamID:STEAM_0:1:41594196
Vicerigspolitichefens SteamID:STEAM_0:0:64590839
Hvad er der sket: utilfreds med min demote og Jeg forstår ikke med min demote grunden er jeg være flabet og man jeg sagde bare til ham noget man er betjent flyttet fra politiet Skal man altid efter dem når de har en bil og vis de er to inde i bil og men han lave dem køre og så køre vi efter dem igen
Hvornår er det sket:to min eller 3 min
Beviser:beviser på hvad med en billede hvad han har gjort forår ikke lige med den beviser 
Link til kommentar

Hej Foxsis

 

Det der sker er at vi eftersætter Bananna. Da vi kommer ud til ham flyver der en lolly efter ham, vi vælger først at stoppe ham imens lolly er der, vi vælger så at give ham en chance mere da det ikke er fair at han bliver fanget pga. lolly. Da vi så efter har fanget dem vælger du flabet over radioen at sige at vi bare skulle arrester ham som normale betjente ville gøre, Jeg siger så til dig at vi gjorde som vi gjorde fordi at lolly skulle have givet ham en fair chance for at komme væk (efter min mening). Du vælger så igen at sige at det skulle vi ikke havde gjort fordi at det gør normale betjente ikke, det vælger du at gøre ca. 3 gange hvor jeg efter prøver at lukke den men du forsætter. Det lød meget på dig som du slet ikke var forstående for vi lod dem forsætte så vi kunne eftersætte dem og var flabet. Jeg vælger at demote dig af den grund. Demote grunden blev heller ikke taget alene da vi sad 4 i bilen som blev enige om det.

 

Som vice har jeg fuld ret til at demote hvis jeg føler for det, men vælger endda at give dig en logisk grund som hedder "flabet". Ser intet problem i det.

 

Jeg tror lidt du vælger at lave denne klage fordi du ikke kan lide mig.

Bevis image.png.2d5025defa5587973cf969fddb30b658.png

Redigeret af MrMikkel
Link til kommentar

Hey Foxsis.

 

MrMikkel har ikke gjort noget forkert i, dette scenarie. Det helt i orden MrMikkel vælger at give et forspring til en spiller, der lige har været i case. MrMikkel prøver blot at genskabe scenariet til, hvordan det burde havde set ud, hvis der aldrig havde været en case. Derfor virker det også til, at din demotion har haft en god grund. Hvis han har forsøgt at lukke diskussionen, men du blot var flabet.

Link til kommentar
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.