Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Store


Store
 Del

Recommended Posts

4 minutter siden, BareMaxx skrev:

Regner du med at forbedre din aktivitet? 37 minutter på 2 uger, virker meget troll at ansøge med....

Ja selvfølgelig har jeg det, som jeg har sagt et par 100 gange til dig og andre staffs, er min aktivitet lav fordi at jeg synes det var meget sjovere at være staff, så hvis jeg kommer ind vil min aktivitet selvfølgelig ikke være så ringe.

 

Ellers ville jeg ikke ansøge..

  • +Rep 2
  • Sødt 1
  • Brugbart 1
  • Slange! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

16 minutter siden, Store skrev:

Ja selvfølgelig har jeg det, som jeg har sagt et par 100 gange til dig og andre staffs, er min aktivitet lav fordi at jeg synes det var meget sjovere at være staff, så hvis jeg kommer ind vil min aktivitet selvfølgelig ikke være så ringe.

 

Ellers ville jeg ikke ansøge..

Så du skal være staff for at gide spille herinde? Fed engagement 

  • Brugbart 2
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Mickey Mus skrev:

Så du skal være staff for at gide spille herinde? Fed engagement 

Skal ikke være staff for at ville spille på serveren, det var mere et svar på at selvfølgelig vil jeg forbedre min aktivitet i forhold til de her sidste 2 uger, ellers ville jeg ikke ansøge;)

 

Det er ikke en troll ansøgning, for vil reelt gerne være staff igen.

Redigeret af Store
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Store skrev:

Skal ikke være staff for at ville spille på serveren, det var mere et svar på at selvfølgelig vil jeg forbedre min aktivitet i forhold til de her sidste 2 uger, ellers ville jeg ikke ansøge;)

 

Det er ikke en troll ansøgning, for vil reelt gerne være staff igen.

Havde det så ik været en god ide at vise interesse for stavox bare som normal spiller, vise du godt kan spille og være/vise du en del af fællesskabet uden en rolle herinde.

 

For mig virker det som om du kun kommer for staff, kan skide godt lide dig men det ærligt sådan jeg står ligenu

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
  • -Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Store. Jeg har personligt ikke snakket så meget med dig, så ved ikke meget om dig.

Det virker til du har erfaring med jobbet som staff og er indforstået med hvad det kræver, så det er godt.

Nu spiller jeg jo ikke rigtigt på serveren som jeg plejede at gøre, så det jo svært for mig at sige hvordan og hvorledes. Men ud fra hvad jeg lige har læst-

så må jeg også give de andre ret. Det en skam at ansøge ''kun'' for en rolle. Som jeg forstår har du været aktiv førhen, men det kræver jo også at man som normal spiller viser interesse, hvilket du måske også lidt gør, kan jeg forstå?..

 

Du får et neutralt rep for mig, men mon ikke det er nok? 🙂

 

held og lykke med det hele.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning (ved skriftlige ansøgninger)
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, discord eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Tjulle.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.